וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברי גלעד: נורסטאר מדיה מנסה להרתיע את מתנגדי השילוט באיילון

הילה רז

11.5.2008 / 16:47

מציין כי אינו מתחרה של התובעים; אין עניין בהשמצה

לפני כחודשיים, הגישו חברת שילוט החוצות נורסטאר מדיה ומשה נור, תביעת נזיקין ולשון הרע בסך 2.8 מיליון שקל נגד אברי גלעד. בתביעה נטען כי גלעד מנהל מלחמת חורמה נגד חברות השילוט בעניין המאבק להשבת שלטי החוצות לנתיבי איילון תוך שימוש בלשון הרע. זאת בשל כוונתו, כאיש טלוויזיה ורדיו, להפנות לכיוונו כספים ומשאבים נוספים.



לדברי נורסטאר מדיה, גלעד "נחזה להיות איש רדיו וטלוויזיה, ולמעשה מדובר באיש עסקים לכל דבר בתחום שידורי רדיו וטלוויזיה". עוד נטען בכתב התביעה, כי גלעד גידף בתוכניותיו השונות ברדיו ובטלוויזיה את חברת נורסטאר, את בעלי החברה משה נור ואת ח"כ יורם מרציאנו בצורה ש"הדעת לא סובלת ושאינה עומדת בכל קנה מידה משפטי או ציבורי". עוד נטען כי גלעד האשים את חברות השילוט במתן שוחד לחברי כנסת.



לטענת גלעד, המיוצג על ידי עו"ד צבי כהנא, ככל שהליכי תיקון חוק הדרכים - שילוט, התקדמו לכיוון המאפשר הצבת שילוט חוצות בנתיבי איילון באופן חוקי, כך התגברה ההתנגדות הציבורית ליוזמת התיקון שהובלה על ידי חברי הכנסת יואל חסון ויורם מרציאנו. לגרסת גלעד, בניסיון לבלום התנגדות ציבורית זו, החלו נורסטאר מדיה ומשה נור לתקוף באופן אישי אנשים וגופים שהובילו את ההתנגדות לשינוי החוק. לפי כתב ההגנה, המתקפה האישית החלה במכתבי התראה מטעם התובעים, שמוענו לאנשים שנתנו חוות דעת נגד תופעת שילוט הדרכים או שפירסמו מאמרי מחאה נגד יוזמת שינוי החוק.



"המתקפה הגיעה לשיא מתוזמן היטב באמצעות הגשת תביעת סרק מנופחת זו, נגד מי שסומן על ידי נורסטאר ונור כמתנגד אפקטיווי ומסוכן במיוחד לתעשיית השילוט", כותב גלעד בהגנתו.



גלעד מציין כי אינו מתחרה עסקי של התובעים, ואין לו כל עניין בהשמצת מרכולתם וכי הניסיון של הנורסטאר להיתלות במניעי תחרות עסקית, אבסורדי ומהווה דיבה מובהקת כלפיו.



(ת.א. 1252/08)


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully