וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת סלטרו השלימה גיוס של 20 מיליון דולר

פז וייסמן

12.5.2008 / 8:46

את הגיוס הובילו קרנות ההון סיכון רו קפיטל, סידר וג'נסיס פרטנרס; עד כה גייסה סלטרו 40 מיליון דולר



חברת סלטרו (Celtro) גייסה 20 מיליון דולר מקרן ההון סיכון האמריקאית רו קפיטל (Roh Capital), וכן מהקרנות הישראליות סידר (Cedar), וג'נסיס פרטנרס, ומחברת הלוואות ההון סיכון קראוס קפיטל. חברת סלטרו מייצרת ציוד לרשתות סלולריות, המאפשר מיתוג יעיל של זרימת נתונים. החברה הוקמה ב-2003 כאשר קבוצת עובדים מ-ECI פרשה ממנה (ספין אוף). עד כה גייסה החברה כ-40 מיליון דולר, כולל גיוס זה. החברה מעסיקה 140 עובדים, כאשר 70 מהם אנשי פיתוח היושבים במרכז המו"פ של החברה בפתח תקווה.



רוני צור, יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל החברה, אומר: "מפעילים סלולריים רואים עצמם כמובילי הניידות בתחום הנתונים. אנחנו מנסים לאפשר להם למצות את רוחב הפס שיש להם בצורה יעילה. תוך ארבע שנים הגענו למכירות של יותר מ-21 מיליון דולר, בשוק הנחשב לרווי. בשלב זה אנחנו קרובים מאוד לרווחיות. בין הלקוחות שלנו יש את אורנג', טלפוניקה (ספרד) ועוד. אנחנו משתפים פעולה עם חברות ענק כמו סיסקו ונורטל, שהן גם חלק מהמתחרים שלנו".



החברה מפתחת מערכות מיתוג טלפוניה המנתבות מידע לפי הביקוש של הצרכנים, ובכך מתחרות במערכות מיתוג "חכמות" אחרות מבית יצרניות ציוד טלקום. שוק הציוד לרשתות סלולריות רווי ותחרותי, שכן הוא נשלט בידי חברות ענק כמו סיסקו, אלקטל, נוקיה וסוני-אריקסון. צור מעריך את השוק ב-2 מיליארד דולר.



צור אינו מודאג מטכנולוגיית הוויימקס (WiMax), המאפשרת תקשורת אלחוטית של קול ונתונים בקצב מהיר, ועשויה להתחרות בטכנולוגיות הסלולר הקיימות. לדבריו: "למרות שטכנולוגיית וויימקס היא איום תיאורטי על טכנולוגיית הסלולר, לסלולר יש יתרון גדול בכך שישנה תשתית קיימת. טכנולוגיית ה-LTE (רשת הדור הרביעי) היא התשובה של הסלולר לוויימקס, שכן LTE מציגה ביצועים דומים מאוד".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully