וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל פיא מציגה קרן חדשה ומהפכנית המשלבת בתוכה את יתרונות השקיפות של תעודות הסל

TheMarker

12.5.2008 / 11:07

לראשונה בתעשיית קרנות הנאמנות מתחייבת הראל-פיא, תשקיפית, לפרסם בתחילת כל רבעון את רשימת איגרות החוב אשר יוחזקו בקרן באותו הרבעון

לראשונה בתעשיית קרנות הנאמנות מתחייבת הראל-פיא, תשקיפית, לפרסם בתחילת כל רבעון את רשימת איגרות החוב אשר יוחזקו בקרן באותו הרבעון



הקרן תפעל בשיטת ה- bondpicking ותשקיע ב-30 אגרות החוב אשר להערכת מנהל הקרן הן הבולטות והמובחרות מתוך מדד התל-בונד 60.



הראל פיא, חברת ניהול קרנות הנאמנות מהמובילות בישראל, משיקה קרן נאמנות חדשה: "פיא תל בונד ? 30 נבחרות". הקרן החדשה תהיה הקרן הראשונה בשוק ההון הישראלי אשר תשקיע ב- 30 מתוך 60 אגרות החוב הקונצרניות המרכיבות את מדד התל בונד 60, ותהיה היחידה המתחייבת למדיניות של שקיפות במסגרתה תפרסם בתחילת כל רבעון את רשימת 30 האג"ח בהן ישקיעו מנהלי הקרן במהלך אותו רבעון.



לראשונה בתעשיית קרנות הנאמנות מתחייבת הראל-פיא, תשקיפית, לפרסם בתחילת כל רבעון את רשימת איגרות החוב אשר יוחזקו בקרן באותו הרבעון, כל זאת במטרה אחת ברורה: להעניק שקיפות מלאה למשקיעים וליועצי ההשקעות בבנקים.



פיא תל בונד ? 30 נבחרות תפעל בשיטת ה-bondpicking ותשקיע ב-30 אגרות החוב אשר להערכת מנהל הקרן הן הבולטות והמובחרות מתוך מדד התל-בונד 60. כל אג"ח אשר יוחזק בקרן יעבור ניתוח מקיף וסינון קפדני של מחלקת המחקר והאנליזה המנוסה של הראל פיא. משקולות האג"ח בקרן יקבעו לפי שיקול דעתו של מנהל הקרן.



הקרן, אשר תונפק ב- 19 במאי, תגבה דמי ניהול נמוכים במיוחד של 0.8%, עם פטור מעמלות רכישה ומכירה (פער בין מחיר רכישה לפדיון=0).



סמי בבקוב, מנכ"ל הראל פיא, מסר, כי השקת הקרן החדשה נועדה לענות על צרכי ציבור המשקיעים ויועצי ההשקעות המבקשים לקבל ניהול מקצועי מחד גיסא, ושקיפות מקסימלית מאידך: "הקרן מציעה פתרון חדשני המעניק מענה לצורכי הלקוחות באמצעות שילוב אופטימלי בין יתרון השקיפות של תעודות הסל והניהול המקצועי של קרן הנאמנות. לתחושתנו, גם עיתוי השקתה של הקרן יתרום לכך שהיא תשרת את הציבור בצורה הטובה ביותר". בבקוב ציין עוד, כי רשימת האג"ח אשר יוחזקו בקרן תעודכן על ידי מנהלי הקרנות המנוסים של החברה וזאת לאחר ניתוח מחלקת האנליזה של החברה המונה 6 אנליסטים מנוסים.



אורי רבינוביץ, המשנה למנכ"ל הראל פיא, ומנהל ההשקעות הראשי של החברה, מסר, כי "הקרן החדשה משמשת כלי השקעתי, שרוב נכסיו צמודים למדד, מדורגים ואטרקטיביים בתשואתם הפנימית בהשוואה לאגח ממשלתי צמוד, ובמקביל מעניקה פתרון לחלק מהבעיות המאפיינות את מדד התל בונד 60, כמו מח"מ ארוך, חשיפה מוגזמת למגזרים מסוימים או למנפיקים מסוימים". רבינוביץ ציין כי, "הירידה החדה בתשואות של האג"ח הממשלתי הצמוד בחודשים האחרונים, גרמה להערכה שאחד המכשירים שעשויים להניב תשואה ריאלית עודפת הם האג"חים הקונצרנים, ופיא תל בונד ? 30 מאפשרת לנו להעניק למשקיע מוצר טוב יותר, שסביר להניח,ישרת אותו נאמנה בנושא".



יתרונות הקרן:



שקיפות מקסימאלית
בחירת אגרות חוב מתוך מדד התל בונד 60
הצמדה למדד,עם אגרות חוב נבחרות ומדורגות
יכולת לשלוט על החלוקה הסקטוריאלית ועל מחמ נכסי הקרן-להבדיל מתעודת סל
עדכון ופרסום רשימת האגח בקרן יפורסם אחת לרבעון-להבדיל מתעודת הסל המתעדכנת אחת לחציון
עלויות נמוכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully