וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיימו העיצומים בשירות התעסוקה

דורון שלו

12.5.2008 / 11:08

לאחר 40 ימי עיצומים יפתחו מחר (שלישי) לשכות התעסוקה לקבלת קהל. שר התמ"ת הודיע כי יקפיא את ההרחבה של תוכנית אורות לתעסוקה

מחר יפתחו כל לשכות התעסוקה לקבלת קהל והעיצומים יסתיימו. הלשכות יהיו פתוחות החל מהשעה 8:30 ועד השעה 18:00 ברציפות, זאת, בכדי לאפשר לכמה שיותר דורשי עבודה להתייצב בלשכות. בנוסף, הודיע מנכ"ל שירות התעסוקה כי לדורשי עבודה שהתייצבו בחודש מרץ בלשכה ולא יכלו להתייצב באפריל ובמאי בשל העיצומים, ישמר רצף הזכויות ובלבד שיתייצבו בלשכה בשבוע הקרוב. דורשי עבודה חדשים שטרם התייצבו בלשכה, ולא יכלו להתייצב בשל העיצומים, יוכלו להתייצב באופן רטרואקטיבי בהתאם לתצהיר שיגישו עם התייצבותם בלשכת התעסוקה (הסמוכה למקום מגוריהם) בתוך שבוע מסיום העיצומים.

מנכ"ל שירות התעסוקה, יוסי פרחי ויו"ר ועד העובדים הארצי של שירות התעסוקה אהרון חוטובלי, הגיעו להסכמה על סיום העיצומים לאור החלטת שר התמ"ת, אלי ישי, על הקפאת ההרחבה הארצית של תוכנית אורות לתעסוקה עד לסוף שנת 2009. כזכור, העיצומים החלו בשל כוונתו של האוצר להרחיב את תוכנית אורות לתעסוקה שמכרסמת במעמדו של השירות. במכתבו למנכ"ל שירות התעסוקה בעניין זה, ציין השר כי ההנחיה על הקפאת תוכנית אורות לתעסוקה תיבחן מחדש במידה ותעלה על הפרק תוכנית משולבת עם שירות התעסוקה ובאחריות השירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully