וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור גל מחירי סחורות מתחדשים אנו ממשיכים בנטייה, לטווח הארוך, של שווקים שורים לא חדים

TheMarker

12.5.2008 / 16:14

לאור גל מחירי סחורות מתחדשים אנו ממשיכים בנטייה, לטווח הארוך, של שווקים שורים לא חדים. הבנק המרכזי האירופאי ממשיך להתמקד בתחזיות אינפלציה לאור שינויים ניכרים במחירי הסחורות. כתוצאה מכך השוק יתאזן בטווח הקצר אך בראות ארוכת טווח היציבות תתערער. עמדת האינפלצ

לאור גל מחירי סחורות מתחדשים אנו ממשיכים בנטייה, לטווח הארוך, של שווקים שורים לא חדים. הבנק המרכזי האירופאי ממשיך להתמקד בתחזיות אינפלציה לאור שינויים ניכרים במחירי הסחורות. כתוצאה מכך השוק יתאזן בטווח הקצר אך בראות ארוכת טווח היציבות תתערער. עמדת האינפלציה שלנו משקפת את הסכנה שמחירי הסחורות יעלו אף יותר ועל כן יש לאזן את האינפלציה.



אסטרטגיית היורו התנודתי: מחירי הסחורות משפיעים על שערים



השינויים במחירי הסחורות ככלל ובנפט בפרט, עומדים בראש מעיניהם של משקיעים רבים. אנו שוקלים את ההשפעה של המשך עליית מחירים של סחורות רבות וסבורים שהגל הנוכחי של ההתייקרויות, בעיקר של מחירי הנפט, הוא גורם שלילי לכמות הסחורות. תחזיות לאינפלציה קצרת טווח אינם מובילים אותנו להשפעה ניכרת על תנודתיות שערי הסחורות בחודשים הקרובים.



אסטרטגיית האינפלציה- דז'ה וו



מחירי נפט גבוהים יותר מצדיקים משקיעים שכבר מחזיקים במצבי אינפלציה מתמשכים. בהתחשב באינפלציה כנתון קיים, אנו רואים בזאת הזדמנות "ללכת עם הזרם" ולהיאחז בגל האינפלציה הגואה בטווח הקצר. אנו סבורים שהבנק המרכזי האירופאי מחויב להוריד את האינפלציה, כאשר האינפלציה נמשכת זמן רב מדי.



תחזית אספקה- משרדי האוצר של בריטניה, צרפת, איטליה, פורטוגל ומדינות אירופאיות נוספות, כבר מתכננות פעולות נגד המשך צמיחת האינפלציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully