וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורנר מיוזיק דיווחה על התרחבות ההפסד הרבעוני שלה ל-37 מיליון דולר וביטלה את תשלום הדיווידנד

מיכל רמתי

13.5.2008 / 9:19

המנכ"ל אדגר ברונפמן הבן ייחס את הירידה להידרדרות במכירות הדיסקים



וורנר מיוזיק, חברת המוסיקה שבשליטת אדגר ברונפמן הבן, דיווחה על הפסד רבעוני בסך 37 מיליון דולר ברבעון הראשון, לעומת הפסד רבעוני בסך 27 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. הפסד רבעוני זה הוא כמעט כפליים מהצפוי, ומוסבר על רקע ירידה במכירות הדיסקים. החברה הודיעה על השעיית חלוקת הדיווידנד למשקיעים, צעד שצפוי לחסוך לחברה כ-19 מיליון דולר בשנה.



הכנסות החברה צמחו ב-2% בלבד ל-800 מיליון דולר. הכנסות החברה ממכירות מוסיקה עלו ב-0.6% בלבד ברבעון הראשון, לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה ל-652 מיליון דולר. הצמיחה האיטית בהכנסות היא בשל ירידה במכירות הדיסקים, הנובעת מההאטה הכלכלית בארה"ב. עם זאת, ההכנסות ממכירות מוסיקה דיגיטלית באינטרנט זינקו ב-48% ל-164 מיליון דולר. חטיבת ההוצאה לאור של וורנר רשמה עלייה של 8% בהכנסותיה, ל-155 מיליון דולר.



ברונפמן אמר כי "מכירות הדיסקים המשיכו להידרדר ברחבי המגזר, ולכך הצטרפו גם האטה בצמיחת מכירות הרינגטונים וההאטה בצמיחה הכלכלית בארה"ב". הוא הוסיף כי "אנחנו בטוחים שיש לנו מספיק גמישות פיננסית על מנת לעמוד בתשלום חובותינו. הוא ציין כי המיזם המשותף שהושק באחרונה יחד עם הרשת החברתית MySpace של ניוז קורפ, אינו צפוי להניב רווחים משמעותיים עד השנה הבאה.



ברונפמן הנפיק את וורנר מיוזיק ב-2005 וגייס 554 מיליון דולר, שחלקם הוקדשו להחזרת חובות. לאחר הנפקתה זכו ברונפמן ובכירים אחרים לבונוסים בסך מיליוני דולרים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully