וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלובקול תספק שירותי טלפוניה לבניין המרובע בעזריאלי

אמיתי זיו

13.5.2008 / 11:53

חברת הטלפונייה של נטוויז’ן 013 זכתה במכרז לשש שנים בהיקף של מיליוני שקלים. מצטרף לשני הבניינים הנוספים שיקבלו שירות מהחברה

בניין עזריאלי המרובע - שמאוכלס בימים אלה במשרדים ובמלון - יקבל את שירותי הטלפון שלו מחברת גלובקול, חברת הטלפוניה של נטוויז’ן 013 ברק. הבניין המרובע מצטרף בכך לשני הבניינים הנוספים שיקבלו שירות מגלובקול לאחר שהחברה זכתה במכרז הגדול על שלושת בנייני עזריאלי. גלובקול התמודדה במכרז הטלפוניה מול בזק בינלאומי ותדיראן. זהו אחד מהמכרזים הגדולים בשוק בתחום ה-hosted telephony - מודל בו הלקוח לא צריך לרכוש מרכזיה אלא משתמש במרכזיה השיתופית של הבניין. מלבד שירותי המרכזיה - גם השיחות יבוצעו באמצעות רשת המפעיל הפנים ארצי של גלובקול.

המכרז - שהוגדר לתקופה של 6 שנים - הינו בהיקף של מיליוני שקלים בשנה. כעת מחוברים כאלפיים שלוחות לגלובקול וקיים פוטנציאל להגדלת כמות השלוחות. מנגד, גלובקול לא תספק את שירותיה לכל 400 העסקים במתחם מהסיבה הפשוטה שמשרדי בזק נמצאים במספר קומות בבניין עזריאלי המשולש - והחברה לא תרכוש שירותים מגלובקול. גלובקול זכתה במכרז נוסף לאספקת שירותי hosted telephony במגדל איילון של חברת תדהר בבורסה ברמת גן. לבניין בן ה-33 קומות פוטנציאל של כ-1,600 שלוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully