וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן הגידור GLG של נעם גוטסמן השקיעה 30 מיליון דולר באתר הסרטונים הנוצרי GodTube

ניו יורק טיימס

13.5.2008 / 15:29

ההשקעה מעניקה ל-GodTube שווי של 150 מיליון דולר



GLG, חברת קרנות הגידור הלונדונית של הישראלי לשעבר נעם גוטסמן, השקיעה 30 מיליון דולר באתר GodTube - אתר סרטונים מקוונים נוצרי. הגיוס מעניק לאתר הנוצרי, שבבעלות חברת Big Jump Media, שווי של 150 מיליון דולר, לפי אתר PaidContent.org.



GodTube מציע וידאובלוגים, סרטונים ודיונים על אמונה ודת. כמו כן הגולש ימצא באתר ראפ נוצרי, דפדוף בתנ"ך, קיר תפילות, וסרטים נוצריים אחרים. בניגוד ליו-טיוב החילוני, GodTube גאה בסינון התכנים. בטרם העלאת תכנים לאתר הם עוברים סינון על ידי החברה: תכנים בעלי אופי מיני אסורים, כמו גם תכנים המקדמים דתות אחרות. הנהלת האתר אינה מתירה אף להעלות בדיחות על הנצרות.



בעת השקתו באוגוסט שעבר, GodTube היה האתר בעל הצמיחה המהירה בארה"ב, עם 1.7 מיליון משתמשים בחודש הראשון. עם זאת, נותר כיום היקף הגולשים באתר ברמה דומה. ג'ייסון איליאן, סמנכ"ל האסטרטגיה של ביג ג'אמפ אומר כי "אנשים צמאים לקשר של יותר מפעם בשבוע עם אלוהינו ומושיענו".



אחד הסרטונים הפופולאריים ב-GodTube הוא "Baby Got Book" - סאטירה על "Baby Got Back" של הראפר סר מיקס-א-לוט. יוצר הסרטון, דן סמית הוא כומר בן 34 מקליוולנד. סמית אמר כי הוא מרוצה מהפופולאריות של הסרטון ב-GodTube, אך מעדיף לקדם את שיריו גם במקומות בהם הוא יכול להגיע גם לאנשים לא דתיים. "אני יודע שפשוט אין יותר מדי אנשים שאינם הולכים לכנסיה ב-GodTube", אמר.



קהל הנישה הוא חלק מהקסם של האתר עבור מפרסמים, והוא מושך בעיקר משווקי תוכנות תנ"כ וסמינרים נוצריים. בקרוב מתכוון האתר לאפשר לכנסיות וקהילות נוצריות לפתוח עמודי בית, תמורת תשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully