וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרדית ויטני חוזה שחורות למגזר הפיננסים

13.5.2008 / 17:02

אנליסטית בית ההשקעות אופנהיימר הורידה את תחזיותיה עבור בנקי ההשקעות מריל לינץ’, מורגן סטנלי, ליהמן ברדרס וגולדמן סאקס

מרדית ויטני, האנליסטית שחזתה את הצרות בסיטי, ממשיכה לראות שחורות עבור מגזר הפיננסים. ויטני, אנליסטית בית ההשקעות אופנהיימר, שנרכש על ידי CIBC, הורידה את תחזיותיה עבור בנקי ההשקעות מריל לינץ’, מורגן סטנלי, ליהמן ברדרס וגולדמן סאקס, בדו"ח שפרסמה ללקוחות ביום שני.

"נותרו פחות מ-3 שבועות ברבעון השני, ונראה שפעילות שוקי ההון העולמיים ברבעון ממשיכה להיות חלשה", כתבה ויטני, והוסיפה כי נראה שהתחזית עבור ענף הפיננסים "קודר הרבה יותר מכפי שעולה מהמצב בשוק". ויטני הורידה את תחזיות הרווח שלה עבור החברות ב-41% בממוצע עבור הרבעון השני, וב-48% בממוצע עבור שנת הכספים כולה.

ויטני ציינה בראיון לסוכנות הידיעות "בלומברג", כי בפני מנכ"ל סיטי ויקרם פנדיט עומדת "משימה בלתי אפשרית". לדבריה, ארגון מחדש של החברה צפוי לעלות הון עתק, ועל סיטי יהיה למכור נכסים משמעותיים לקראת סוף השנה או בתחילת השנה הבאה. "אין להם כוח הכנסות, אין להם כוח רווחים ברבות מחטיבותיהם. אפילו הפיסיקאי סטיבן הוקינג לא יכול לעשות את זה", אמרה ויטני על הבנק שרשם מחיקות והפסדים בשווי 40 מיליארד דולר בגין שוקי המשכנתאות והאשראי. לדבריה, סיטי תרשום רווחים מזעריים ב-5-3 השנים הקרובות, ותיאלץ להפחית את הדיווידנד פעם נוספת. דוברת סיטי לא מסרה תגובה לבלומברג. "האתגר הגדול ביותר של החברה הוא המערכות והטכנולוגיה המיושנות וחוסר התאימות שלה", הוסיפה ויטני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully