וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות ורדינון ירדו ב-25%; החברה עברה להציג הפסד רבעוני של 137 אלף שקל

רותם סלע

13.5.2008 / 17:25

החברה מתרצת את התוצאות בכך שפסח נפל השנה ברבעון השני

ורדינון - העוסקת בעיצוב, יבוא, מכירה ושיווק של כלי מיטה, מגבות ושמיכות - מדווחת על ירידה של כ-25% בהכנסותיה שהסתכמו ברבעון הראשון ב-18 מיליון ועל מעבר להפסד רבעוני של 137 אלף שקל לעומת רווח של 1.45 מיליון שקל ברבעון המקביל.



ורדינון מוכרת את מוצריה הן לקמעונאים פרטיים, כמו רשתות שיווק, והן ישירות לצרכנים באמצעות רשת החנויות שלה, המתמחה במוצרי טקסטיל לבית. לעומת הירידה החדה בהכנסות, ירד הרווח הגולמי של ורדינון ב-18% לעומת הרבעון המקביל, שכן אז העניקה החברה הנחות גדולות במטרה להפחית את רמות המלאי.



הוצאות המכירה והשיווק של ורדינון דווקא גדלו ב-4.7% ל-8.87 מיליון שקל, אולם בחברה מסבירים כי מדובר בעלייה בשכר העובדים ובשכר הדירה שהיא משלמת, שכן בשנה האחרונה פתחה ורדינון חנויות נוספות. הירידה בהכנסות, לצד העלייה בהוצאות התפעול, גררו הפסד תפעולי של 83 אלף שקל לעומת רווח תפעולי של 2.25 מיליון שקל ברבעון המקביל. הוצאות המימון של החברה זניחות יחסית והן הסתכמו ב-99 אלף שקלים.



למרות המעבר להפסד חשבונאי, מציגה ורדינון תזרים מזומנים של 5.2 מיליון שקל - אם כי מדובר בירידה של 35% לעומת הרבעון המקביל, שנגרמה כאמור עקב עיתוי חג הפסח. מתוך סכום זה, חילקה ורדינון דיווידנד של 1.9 מיליון שקל למשקיעים במאי. מניית יצרנית המצעים ירדה מתחילת השנה ב- 29% ושוויה בשוק עומד על 29 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully