וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב: המסחר צפוי להפתח ביציבות לאור מגמה דומה בארה"ב; בשוק ממתינים לנתוני המדד שיתפרסמו מחר

טל לוי

14.5.2008 / 8:12

המסחר בוול סטריט הסתיים ללא תנועות מיוחדות במדדים

מדד דאו ג'ונס ירד אתמול ב-0.3% לרמה של 12,832 נקודות, מדד נאסד"ק עלה ב-0.3% לרמה של 2,495 נקודות ומדד S&P 500 נסחר ללא שינוי ברמה של 1,402 נקודות.



» דיון חם על המתרחש בבורסה - עכשיו ב-TheMarker Cafe



יו"ר הבנק המרכזי של ארה"ב, בן ברננקי, אמר אתמול כי אמצעי החירום לנזילות שבהם השתמש הבנק הפדרלי סייעו להקל על המתח בשווקים הפיננסיים - אך תהליך ההתאוששות עדיין לא הושלם. "אנחנו מוכנים להמשיך בצעדי הנזילות אם ההתפתחויות הפיננסיות בשוק יצדיקו זאת".



הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה תפרסם מחר את נתוני מדד המחירים לצרכן לחודש אפריל. ההערכות הן כי המדד יהיה גבוה ויגיע לכ-1%. אי לכך, ההערכה היא שבשל הקפיצה הצפויה במדדים הקרובים - בעיקר בשל התייקרות במחירי המזון והאנרגיה - צפוי בנק ישראל להתחיל בסבב העלאות ריבית עד סוף 2008.



בשוק הסחורות מחיר הנפט עלה ב-1.3% למחיר של 125.8 דולר, לאחר שבמהלך יום המסחר הוא נגע בשיא חדש של 127 דולר לחבית. זאת, בעקבות דיווח של שסוכנות הידיעות האיראנית פארס - כי מקור אנונימי אמר כי המדינה מתכננת להפחית את תפוקת הנפט ב-400 אלף חביות ליום ל-1 מיליון חביות החל בחודש הבא. גהולם-חוסיין נוזארי - שר הנפט של איראן - הכחיש את הידיעה.



במסחר היום צפויות המניות של חברת להגיב לפרסום הדו"חות הכספיים של החברה הנכדה - GTC פולין - שרווחיה עלו ב-211% ברבעון הראשון של 2008 בהשוואה לרבעון המקביל ב-2007 והסתכמו ב-34.8 מיליון יורו. מנהל מחלקת המחקר ב, יובל זעירא, הציב למניית קרדן מחיר יעד של 70 שקל - כלומר ב-45% גבוה יותר ממחירה של המניה בבורסה בפתיחת המסחר אתמול.



עוד בגזרת הנדל"ן: לאחר שזינקה ב-12.9% במחזור גדול מהרגיל של כ-15 מיליון שקל - צפויה מניית חברת שבשליטת ארקדי גאידמק להמשיך ולרכז תשומת לב. בחדרי העסקות לא ידעו להגיד אתמול מי רכש ממניות החברה.



חברת , המרכזת בחודשים האחרונים את המחזורים הגבוהים בבורסה - אינה מפסיקה לרדת מהכותרות: אמנם אתמול איבדה המניה 1.5% - אולם מתחילת השנה הוסיפה 35% לעומת מדד המעו"ף שאיבד 11% בתקופה זו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully