וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שהודיעה לפני יומיים על ביטול העסקה: גילאון בשליטת ארקדי גאידמק תמכור את בית השקעות ספרינט

טל לוי

14.5.2008 / 9:47

מכירת ספרינט תניב לגילאון רווח של 6 מיליון שקל



פחות מיומיים עברו מאז הודיע בית ההשקעות , בשליטת ארקדי גאידמק, לבורסה כי ביטל את העסקה למכירת אחזקותיו בבית ההשקעות , אולם הבוקר נודע כי העסקה בכל זאת הושלמה.



גילאון הודיעה אתמול בלילה לבורסה, כי העסקה למכירת אחזקתה בספרינט (31%) תצא לפועל. בית ההשקעות אלומות הוא שירכוש את ספרינט תמורת 9.75 מיליון שקל וברווח של 6 מיליון שקל.



בית ההשקעות אלומות הוקם ב-97' על ידי קבוצת גורן קפיטל, העוסק בניהול תיקי השקעות קרנות נאמנות וקופות גמל. אלומות מנהלים 21 קרנות, מהן 13 בהוסטינג כלומר ניהול של קרנות עבור חברות אחרות. בנוסף, השיק בית ההשקעות בתחילת השנה 3 קופות גמל. ביולי 2006 רכשה חברת חברת ביטוח חקלאי 50% מהבעלות על בית ההשקעות.



בית ההשקעות ספרינט מנהל תיקי השקעות וקרנות נאמנות ונכון לשנת 2007, ניהל נכסים בהיקף של 716 מיליון שקל. ספרינט מופיעה בדו"חות של גילאון כחברה כלולה והסבה לגילאון הפסד של 1.1 מיליון שקל ב-2007.



אלומות בית השקעות רכשה ביום ג' (13.5) במהלך המסחר ובעסקאות מחוץ לבורסה 11.57% מחברת ספרינט השקעות, כך שבסך כולל מחזיקה אלומות ב-43% מספרינט.



הסיבה לביטול העסקה לפני יומיים היתה, ככל הנראה, אי הסכמות ניהוליות בין ספרינט לאלומות אולם נראה כי אלה נפתרו בסופו של דבר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully