וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NDS תספק מדריך שידורים אלקטרוני לקוקס האמריקאית

יורם גביזון

14.5.2008 / 10:16

קוקס (Cox) היא חברת הטלוויזיה בכבלים השלישית בגודלה בארה"ב

אן.די.אס, שמתמחה בפיתוח מערכות להצפנת תוכן בשידורי טלוויזיה דיגיטליים בתשלום, זכתה עד כה להצלחה מועטה בשוק הטלוויזיה בכבלים בארה"ב. שוק זה נשלט בידי יצרני הממירים סיינטיפיק, אלטנטה ומוטורולה, שמשווקים את מערכות הצפנת התוכן בחבילה אחת עם הממירים.



למרות מעמדה המוביל בעולם בשוק זה זכתה עד כה אן.די.אס בחוזה אחד בלבד עם חברת הטלוויזיה בכבלים כייבלוויז'ן. רפי קסטן, סמנכ"ל התפעול של אן.די.אס העולמית ומנכ"ל אן.די.אס ישראל, אמר שהחברה רואה בחוזה הנוכחי צעד ראשון לקראת הרחבת מגוון המוצרים שתשווק לקוקס המשרתת 6 מיליון מנויים.



בתוך כך נמשכת צמיחתה המהירה של אן.די.אס בשוק ההודי. חברת הטלוויזיה בלוויין טאטסקיי (TataSky), שהיא חברה אחות של אן.די.אס, השלימה גיוס של 2 מיליון מנויים בתוך 20 חודש בלבד מהשקת השידורים.



אן.די.אס מספקת לטאטסקיי את מערכת הצפנת התוכן (CA), תוכנת ההפעלה של הממירים (MW), מדריך שידורים אלקטרוני ותשתית לשידורים אינטראקטיוויים.



קסטן ציין שהחברה עומדת לקראת השלמת עבודות ההתקנה בחברת בהרטי ההודית, שעומדת להשיק בתוך שלושה עד שישה חודשים שירות טלוויזיה בלוויין שיתחרה בטאטסקיי. קסטן העריך שתחילת ההכנסות מפרויקט זה יוכרו כבר ברבעון השני של 2008 ומרביתן במחצית השנייה של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully