וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תובע 2 מיליון דולר: בילה את הטיסה בשרותים

הדר תדמור

14.5.2008 / 11:17

תושב ניו יורק תובע את חברת התעופה ג'ט-בלו, לאחר שלטענתו אולץ לשבת במהלך הטיסה בשירותי המטוס למעלה משלוש שעות

תושב ניו יורק תובע 2 מיליון דולר מחברת התעופה המוזלת ג'ט-בלו איירווייס לאחר שלטענתו אולץ לשבת במהלך הטיסה בשירותי המטוס. לפי התביעה, טייס המטוס גרם לנוסע, גוקאן מוטלו ממנהטן, לשבת בשירותים במשך למעלה משלוש שעות. התובע טען כי טייס המטוס אמר לו "ללכת להעביר זמן בשירותים", 90 דקות לאחר שטיסת ג'טבלו מסן דיאגו לניו יורק המריאה. זאת, לאחר שאחת מדיילות המטוס התלוננה כי הכסא שלה במטוס היה לא נוח.

מוטלו עלה לטיסה לאחר שחיכה למקומות בטיסה ברגע האחרון, בתרגולת "סטנד ביי". תחילה, נאמר לו כי הדיילת לקחה את המקום הפנוי האחרון בטיסה, אך לאחר מכן נודע לו כי הדיילת ויתרה עבורו על הכיסא, וכי היא תשב בכיסא המיועד לצוות. תוך כדי הטיסה, אמר הטייס למוטלו כי יאלץ לוותר על כיסאו לטובת הדיילת, ששינתה את דעתה לאחר שהחליטה כי כסא הצוות לא נוח לה, וכי עליו לשבת בשירותים. כאשר נוטלו סירב לשבת בשירותים. הטייס אמר לו: "אני הטייס, זהו המטוס שלי ואלה הוראותיי, ואתה צריך להיות אסיר תודה שהועלית לטיסה", לפי כתב התביעה.

במהלך הטיסה נתקל המטוס במספר כיסי אוויר, ונוסעי המטוס הונחו לשבת במקומותיהם ולחגור חגורת בטיחות. מוטלו נאלץ לשבת בשירותים ללא חגורה. כעבור זמן מה הגיע דייל לשירותים ואמר למוטלו כי יוכל לקבל את כיסאו בחזרה. מוטלו טוען כי ג'ט-בלו סיכנה את חייו בצורה רשלנית על ידי כך שלא סיפקה לו מושב בטיחותי וחגורת בטיחות, בניגוד לחוק הפדרלי. מוטלו אמר כי הוא חש מפוחד, מושפל ומובך במהלך הטיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully