וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך שלא מסתכלים עליהם, הדוחות של מכתשים אגן פשוט מצוינים

לידר שוקי הון

14.5.2008 / 12:29

אמנם המספרים כשלעצמם – בכל הפרמטרים (צמיחה ושיעורי רווחיות) מפתיעים משמעותית לטובה לעומת התחזיות המוקדמות, אך הכתובת היתה על הקיר מזה זמן מה





טרם הצלחנו למצוא הפתעות שליליות משמעותיות ? הדבר היחיד שאנו מוצאים לנכון לציין בשלב זה הינו, כי המכירות בצפון אמריקה צמחו ב-8.3% לעומת הרבעון המקביל ? ייתכן ושיעור הצמיחה הנ"ל מעט מאכזב, אנו ציפינו ליותר.



המכירות באירופה היו בהחלט עוצמתיות (27.1+ אחוז לעומת הרבעון המקביל), אם כי חלק ניכר מן הצמיחה הנ"ל מקורה בהתחזקות המשמעותית של האירו לעומת הדולר.



נראה, כי ההפתעה החיובית הגדולה ביותר היו במכירות ה-ROW, אשר צמחו ב-70.1 אחוז לעומת השנה שעברה, לכמעט 100 מיליון דולר ? זאת בזכות מכירות כמותיות חזקות באסיה-פסיפיק, בייחוד לאור עונה חקלאית טובה באוסטרליה לאחר מספר שנות בצורת.



המינוף התפעולי של החברה בא לידי ביטוי בדמות רמת הוצאות השיווק והמכירה, אשר היוו 13.6 אחוז בלבד מן המכירות, לעומת 14.7 אחוז ברבעון המקביל אשתקד. במסגרת סעיף הוצאות המימון נרשמה הוצאה חד-פעמית בגובה של כ-16 מיליון דולר בגין המעבר ל-IFRS (השפעה מטבעית על מכשירי גידור, וטיפול אקטוארי בגין הפרשות עובדים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully