וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר פישמן צופים מחיר יעד של 10 דולר למניית Voltaire

תמיר פישמן

14.5.2008 / 13:26

לרבעון השני של 2008, תחזית החברה הייתה בהתאם לקונצנזוס של 17.7מליון דולר הכנסות ורווח למניה non-GAAP של 4 סנט. תחזית ההנהלה כוללת צפי הכנסות של 17-18 מיליון דולר ורווח למניה (non-GAAP) של 3-5 סנט. בנוסף ציינה Voltaire כי החציון השני של שנה זו צפוי להיות ח


סנטימנט- כיום נסחרת Voltaire במכפיל 15 להערכות הרווח למניה non-GAAP לשנת 2009, מה שמעיד על סנטימנט ביצועים שלילי. ובעוד שתחזיות ההכנסות העתידיות החיוביות הן ברובן לא-תפעוליות באופיין, התחזית לגידול היציב בהכנסות ופרופיל התפעול המאוזן צפויים לסייע לחברה ליצור שיפור בסנטימנט בטווח הקצר בהשוואה לחברות דומות המסוקרות על ידינו.



פרספקטיבת השקעה- על סמך ניתוח ל-12 חודשים, אנו חוזרים על מחיר יעד של 10 דולר. מחיר היעד נגזר ממודל DCF ל-10 שנים המשקף את הערכותינו וכולל את דילול המניות לאור תכנית אופציות ההטבה. בראייה של 12 חודשים קדימה, אנו חוזרים על דירוג תשואת יתר והערכת סיכון ספקולטיבית, היות ואנו מצפים כי מינוף ההשקעה בתחום התפעולי ותמהיל המוצרים המועדף יניעו מומנטום הכנסות משופר ברבעונים הקרובים.



בהתבסס על תזרים מזומנים חופשי (FCF) ל-10 שנים (DCF), מחיר היעד שלנו ל-12 החודשים הקרובים הוא 10 דולר. בנוסף, על סמך ניתוח היסטורי של שחקנים דומים בתעשייה, אנו מעריכים היתכנות, גם אם בסבירות נמוכה, לתנודות מקסימום\מינימום של 15\4 דולר. מודל ה-DCF כולל הפחתה בשיעור של 5 אחוז לאור דילול תוכנית האופציות של העובדים. מחיר היעד מניח 4 אחוז צמיחה נטו ועלות הון משוקלל של 13 אחוז.



הסיכונים העיקריים הם צמיחה עתידית של תחום ה-IT, קצב אימוץ תחום האינפיבנד בשוק, תחרות מצד מתחרים, הטמעת מוצרים בקרב קהל הלקוחות, חדירה לשווקים חדשים וחוסר יציבות מטבעית.



מחיר נוכחי: 6.08 דולר



מחיר יעד: 10 דולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully