וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבעוף תצרף את עוף העמק כשותפה ב-25% בחברה

עדי דברת

14.5.2008 / 14:43

במקביל תשקיעה החברה במיתוג המוצר בסך של 5 מיליון שקל



חברת טבעוף תצרף את עוף העמק כשותפה ב-25% מהחברה. במסגרת השותפות, תעבור טבעוף לייצר במפעל ברמת ישי, אשר שימש את עוף העמק בייצור מוצרי עוף עבור טיב טעם. המעבר למשחטת עוף העמק, לדברי טבעוף, יאפשר גידול של פי 3 בכושר הייצור של טבעוף. כמו כן מגולם בו פוטנציאל לייצור של 40 אלף עופות ביום.



במסגרת השותפות: אמנון אריאל, מייסד טבעוף, יחזיק ב-75%. בעוד, חברת עוף העמק, אגודה שיתופית של משקים מעמק יזרעאל, תחזיק 25% . אמנון אריאל מונה ליו"ר החברה המשותפת. לתפקיד המנכ"ל מונה אברהם רודן, מנכ"ל עוף העמק. לתפקיד סמנכ"ל סחר ומכירות ימונה חן רזיאל, שכיהן עד לא מכבר כסמנכ"ל שיווק של אדום אדום.



במקביל, יוצאת טבעוף במהלך מיתוג בעלות 5 מיליון שקל. לדברי החברה, המיתוג החדש יכלול הגדלת כושר הייצור, מעבר לאריזת טריות המאריכה את חיי המדף, שינוי סלוגן החברה, שפה חדשה למותג, אריזות חדשות והרחבת קו המוצרים. בנוסף לכך, החליטה החברה לכנס את מותגיה, עד היום התנהלה החברה עם שני מותגים באר טוביה וטבעוף. כעת, תכנס החברה את כל מוצריה תחת המותג טבעוף.

שלושה מיליון שקל מתוך התקציב יושקעו בקמפיין פרסום ושיווק תחת הסיסמה טבעוף - העוף שגדל אחרת.



כמו כן, החברה תחדש את נקודות המכירה, הכוללות כ-400 נקודות, מתוכן כ-80 מקררי שירות עצמי ממותגים ברשתות. מהחברה נמסר, כי שהיא צופה כי עד סוף השנה היא תתפרס על פני 20 נקודות מכירה בלעדיות בשוק הפרטי, לעומת 5 נקודות כאלו כיום, בהן עדן טבע, עדן מרקט, בשרי-שף, כצ'לה. טבעוף מתכננת גם מהלך של כניסה לשוק המסעדות, בתי המלון והמטבחים המקצועיים.



אמנון אריאל, מייסד ומבעלי טבעוף: "בשנה האחרונה רשמנו עלייה של 200% במכירות. אנו מתכננים מספר צעדים משמעותיים, כולל הרחבת מגוון המוצרים ומהלכי פרסום, במטרה לתפוס כ-20% מקטגוריית העוף הטרי בשוק המאורגן בשנתיים הקרובות.



המהלך היה מתבקש עקב כך שטבעוף מיצתה את יכולות הייצור במפעל הקודם בבאר טוביה והביקושים עלו על ההיצע: חיפשנו שותף, שיכול היה להציע לנו ידע וטכנולוגיות ייצור. עוף העמק ענה על כל הדרישות שלנו, ומעבר לכך".



אריאל הוסיף, כי החל ממחר (ה') מוצרי החברה בחלקים ישווקו באריזות אווירה מבוקרת - מרגע אריזת העוף במפעל הוא אינו בא במגע עם הסביבה. אורך חיי המדף של המוצרים יגדל. בקיץ הקרוב, מספר אריאל, תושק סדרת מוצרי ready to cook חדשה בשם הופ לתנור. הגדלת הפעילות התעשייתית של טבעוף תוכל, לדברי אריאל, להביא לצמצום פער המחירים בכ-10% בשנה הקרובה והתקרבות למחיר עוף רגיל.



מהחברה נמסר כי העוף גדל ללא אנטיביוטיקה או זרזי גידול, ניזון מתערובת פרוביוטית 100% צמחית וגדל בצפיפות נמוכה בלולים עם תנאים מיוחדים. תהליך הגידול של טבעוף מפוקח על ידי צוות מקצועי המלווה את כל השלבים מבקיעה ועד אריזה. בטרם שיווקן, להקות העוף עוברות בדיקה במעבדת המכון הווטרינרי, המאשר את ניקיון העוף מאנטיביוטיקה וכימיקלים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully