וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכוניות חשמליות בישראל: רק רנו וניסאן

14.5.2008 / 15:15

"טלגרף" הבריטי דיווח כי המנכ"ל קרלוס גון, מנכ"ל יצרניות המכוניות רנו וניסאן, חתם על חוזה בלעדי בן 10 שנים עם ממשלת ישראל לספק מכוניות חשמליות במדינה

קרלוס גון, מנכ"ל יצרניות המכוניות רנו וניסאן, חתם על חוזה בלעדי בן 10 שנים עם ממשלת ישראל לספק מכוניות חשמליות במדינה, כך דיווח העיתון "טלגרף" הבריטי. "לישראל מס של 72% על יבוא מכוניות רגילות, ורק 12% ליבוא מכוניות חשמליות", אמר גון. "יש תמריץ של 60% עבורי לספק מכוניות חשמליות לשוק הזה". גון סיפר כי הוא מנסה לחתום על הסכמים דומים בדנמרק והוא בוחן אספקת מכוניות חשמליות גם בדובאי.

גון התחייב לייצר "מגוון של מכוניות חשמליות", אשר יושקו בארה"ב בשנת 2010, ובאירופה בשנים מאוחרות יותר. עוד אמר גון כי הדגם הראשון של המכונית החשמלית של ניסאן תושק במדינת קליפורניה. "זאת לא תהיה מכוניות דמיונית מהסרטים", זאת תהיה מכונית למכירה", אמר גון.

גון אמר כי הדור הראשון של המכוניות החשמליות היה "כבד ומשעמם", וסיפר כי הוא מעונין לייצר "מכונית סקסית אשר יהיה כיף לנהוג בה, בלי לדאוג לפגיעה בסביבה". גון משוכנע כי השוק למכוניות חשמליות ילך ויגדל, בעיקר במדינות המתפתחות. "אנחנו רוצים להיות מעורבים בשוק הזה, בכל שלביו", אמר גון. גון צופה כי ממשלות יעניקו הטבות ותמריצים לרכישת המכוניות החשמליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully