וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט-אפ שימיין את המועמדים להישרדות

מעיין כהן

14.5.2008 / 16:36

קליר אפליקיישנס פיתח מערכת ייחודית, המאפשרת אפיון וסינון של עשרות אלפי מועמדים על בסיס מאפייני אישיות ורמת אינטיליגנטציה

קליר אפליקיישנס, הסטארט-אפ החדש של אריק צ'רניאק, ממייסדיי מטה-קפה, יבצע את מיון המועמדים לעונה השנייה של תוכנית הריאליטי של ערוץ 10, "הישרדות". מדובר בבחירת 20 משתתפים מתוך כ-100 אלף מועמדים, כאשר המיון נעשה באמצעות מערכת ייחודית שפיתחה החברה, המאפשרת אפיון וסינון מועמדים על בסיס מאפייני אישיות ורמת אינטיליגנטציה של עשרות אלפי מועמדים בו זמנית.

חברת קליר אפליקיישנס (Clear Applications) נוסדה לפני כשבעה חודשים על-ידי צ'רניאק, ממייסדי אתר הווידאו מטה-קפה ולשעבר המנכ"ל, אורן בלאט וגיל סלומון, לשעבר מנהלים בכירים במטה קפה ישראל. כפי שפורסם ב-TheMarker, לאחרונה עזב צ'רניאק את מטה-קפה ומימש אחזקות בהיקף של 5%, עבורן קיבל כ-2.5 מיליון דולר. קליר אפליקשיינס הוקמה במימון עצמי שהיקפו לא נמסר. החברה מעסיקה שישה עובדים וממוקמת בהרצליה פיתוח. המודל העסקי של החברה מבוסס על תשלום של החברות המגייסות, הנגבה פר מועמד או במודל של דמי שימוש חודשיים.

לדברי סלומון, המערכת מיועדת לגיוס עובדים בחברות גדולות ובינוניות, באמצעות כלים מתקדמים של ניתוח יכולות אישיותיות וקוגניטיביות ומבחני אינטליגנציה, היא עורכת השוואות בין אלפי מועמדים ומסננת את העובדים הטובים ביותר. לדבריו, המועמדים ל'הישרדות' עוברים מבחן אישיותי של 120 שאלות בסיסיות, המחולקות על-פי קטוגריות כגון פתיחות, יצירתיות, מנהיגות, כאשר המערכת יכולה לבצע עבור ההפקה פילוחים כגון נשים בטווח גילאים מסוים בעלות תכונות מנהיגות.

אורן בלט, מנכ"ל קליר אפלייקיישנס מסר: "אנחנו הראשונים בשוק המציעים לגופים מערכת המספקת את כלל הצרכים בתהליך גיוס מועמדים. המערכת משלבת מספר רב של כלי אבחון מתקדמים וייחודיים המאפשרים ניהול תהליך גיוס אפקטיבי, התקשרות מהירה עם מועמדים וקבלת החלטות בצורה מקצועית יותר ומהירה יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully