וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקומון "ערב ערב באילת" תובע מ-yes ומחברת ההפקות של התוכנית "Y בעשר" 200 אלף שקל

הילה רז

14.5.2008 / 17:51

זאת בטענה כי הפרו זכויות יוצרים בכך שהשתמשו בתמונות של דן מנו וויקה פינקלשטיין

לטענת מויאל, הוא חבר ברשת החברתית "פייסבוק" והוא הציג בעמודו האישי את התמונות בהן מופיעים משתתפי הישרדות. זאת, באישור המקומון האילתי ובכפוף לכך שעל כל תמונה מתנוסס לוגו המדור לצד שם מערכת העיתון. לטענת מויאל הכניסה לאלבום וצפייה בתמונות אפשרית רק לקבוצה המוגדרת של חבריו של מויאל בפייסבוק אותם בחר להכליל ברשימתו.



לגרסת התובעים, תקנון פייסבוק מקפיד על שמירת זכויות היוצרים של חברי הרשת וקובע הוראות מפורשות האוסרות פעולות המפירות זכויות יוצרים. בנוסף, בכניסה הראשית לאלבום בו מופיעות התמונות רשם מויאל כי חל איסור שימוש בתמונות בכל מדיה אחרת למעט בפייסבוק ללא קבלת אישור מפורש.



לדברי התובע התגלה לו כי הנתבעות פירסמו, ללא קבלת אישור 11 תמונות בשתי כתבות נפרדות ששודרו כל אחת לפחות שלוש פעמים. כן נטען כי הכתבות והתמונות הועלו לאתר האינטרנט של yes וכי הן נגישות להורדה ולהקלטה דיגיטלית בידי מנויי YESMAX.



במסגרת שיחת טלפון בין מויאל לנציגת הפקת התוכנית, מציין מויאל כי הוא הבהיר חד משמעית את התנגדותו לפרסום התמונות, ולמרות זאת המשיכו הנתבעות בהצגת התמונות, תוך שחתכו את לוגו המקומון האילתי וללא מתן קרדיט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully