וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופ אימאג' חזרה לרווחיות: מזנקת ב-16% לאחר שדיווחה על גידול של 130% בהכנסות ל-9.3 מיליון דולר

שמואל שוסטר

14.5.2008 / 18:08

הודיעה על רכישת אג"ח בהיקף של 2.3 מיליון דולר

לדברי החברה מקורם של 56% מהכנסות במכירת מוצרים ו-44% ממכירת שירותים. לדבריה, מקורה של העלייה החזקה בהכנסות נבעה בחלקה מסגירת עסקות שנדחו מרבעונים קודמים.



הרווח התפעולי ברבעון הסתכם ב-400 אלף דולר, שיפור ניכר לעומת הפסד תפעולי של 1.5 מיליון דולר ברבעון הראשון 2007 והפסד של 5.0 מיליון דולר ברבעון הקודם. גם ברווחיות הגולמית נרשם שיפור קל והיא הסתכמה ב-50% מההכנסות, לעומת רווחיות גולמית של 47% ברבעון המקביל אשתקד.



בשורה התחתונה הסתכם הרווח הנקי ב-1.3 מיליון דולר או 13 סנט למניה, בהשוואה להפסד נטו של 1.4 מיליון דולר או 16 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד והפסד נקי של 2.7 מיליון דולר או 30 סנט למניה ברבעון הרביעי של 2007. עם זאת, מקורו של מרבית הרווח (774 אלף דולר) בהכנסות מימון ולא ברווח מפעילות שוטפת.



בניכוי הוצאות בגין אופציות ופחת בגין רכישת נכסים לא מוחשיים, הסתכם הרווח הנקי ב-1.7 מיליון דולר, או 16 סנט למניה, בהשוואה להפסד של 1.2 מיליון דולר או 14 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד והפסד של 2.1 מיליון דולר או 23 סנט למניה, ברבעון הרביעי 2007.



החברה הודיעה כי החלה ברכישת אג"חים להמרה מסדרה א' בהיקף של 8 מיליון שקלים ערך נקוב (כ-2.3 מיליון דולר). האג"חים נרכשו במחיר ממוצע של 54 אגורות (כ-15 סנט) עבור 1 שקלים יחידת אג"ח (כ-28 סנט).



ד"ר עידו שכטר, מנכ"ל טופ אימג' ציין "הרבעון הראשון מציג פתיחת שנה איתנה עבור טופ אימג', והוכחה מוצלחת למהלכי הרה-ארגון שבצענו בחצי השני של שנת 2007. חלק מהתוצאות החיוביות נובעות מהכרה במספר הסכמי מכירות שנדחו מהרבעון האחרון של השנה הקודמת לרבעון הראשון וממאמצי מכירות מוגברים במספר אזורים. אזור אסיה פסיפיק הוביל ברבעון עם נתח מכירות של 30%. אנו מרוצים מהשיפור ברווח הגולמי ואנו מצפים לשיפור נוסף עם התקדמות תהליך ההמרה של אסיה סופט, שנרכשה לאחרונה, למכירת תכנת ה- eFLOW, הנושאת רווח גולמי גבוה.



ד"ר שכטר הוסיף כי: "בהמשך השנה אנו מעריכים שנראה גידול בפעילות בכל אזורי המכירות שלנו. משרדנו בגרמניה, המשרת גם את אוסטריה ושוויץ, ממשיך להציג יכולת חזקה בעוד הלקוחות המתוחכמים של שוק מתקדם זה מגיבים בחיוב לפתרונות התוכנה שלנו. הישג זה הינו מרשים במיוחד לאור העובדה ששוק זה נחשב לאחד המתקדמים בעולם בתחום פתרונות לכידת המידע ועיבודו".



בעקבות פרסום הדו"חות מזנקת מניית החברה בכ-16% במהלך המסחר ונסחרת במחיר של 2.15 דולרים למניה, המשקף לחברה שווי של 19 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully