וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הרדיו האמריקאית קליר צ'אנל תימכר לחברות השקעה פרטיות במחיר הנמוך ב-8% מההצעה המקורית

רויטרס

14.5.2008 / 19:52

הרכישה תצא לפועל לאחר הסכם עם הבנקים המממנים את העסקה

"בוקר טוב לכולם. אני מבינה שהנושא הוסדר. לדעתי תמיד מוטב להגיע להסדר מאשר להחלטות בית משפט", אמרה השופטת הלן פרידמן לפרקליטי החברות המעורבות. פרקליטי חברות ההשקעה הפרטית תומס ה. לי פרנטרס וביין קפיטל, ופרקליטי 6 הבנקים הנתבעים, הדגישו כי יש להשהות את המשפט "על מנת לאפשר לצדדים לבצע את ההסכם אליו הגיעו".



במסגרת ההסדר, הבנקים ? סיטי, מורגן סטנלי, קרדי סוויס, רויאל בנק אוף סקוטלנד, וואקוביה ודויטשה בנק ? התחייבו לממן את הערבון המוגדר בהסדר, וקיבלו ארכה של 14 יום לבצע זאת.



ברוס קפלן, מפרקליטי חברות ההשקעה הפרטית, הודה לשופטת וציין כי אלמלא יכולתה להריץ את המשפט תוך 48 יום, לא היה מתקבל הסדר כה מהיר.



המחלוקת לגבי מימון הרכישה הממונפת של קליר צ'אנל הסתיימה ביום שלישי בערב, כאשר הצדדים הגיעו להסכם להסדרת התביעה, והחליט על מחיר רכישה נמוך יותר ? 17.9 מיליארד דולר. במסגרת העסקה ירכשו תומס ה. לי וביין את קליר צ'אנל תמורת 36 דולר למניה, לעומת מחיר קודם של 39.2 דולר למניה, שהעניק לעסקה שווי של כמעט 20 מיליארד דולר.



הסכם הרכישה המחודש צפוי לעלות להצבעת בעלי מניות קליר צ'אנל באוגוסט או ספטמבר, והרכישה צפויה להיות מושלמת ברבעון השלישי, לדברי מנכ"ל קליר צ'אנל מרק מייס. העסקה, שאושרה פה אחד בדירקטוריון קליר צ'אנל, מגובה באמצעות ערבונות המופקדים בידי צד שלישי עד להשלמת העסקה, מה שמעניק סיכויים גבוהים להשלמתה. העסקה גם תאפשר למשקיעים להמשיך להיות משקיעים שותפים בחברה, באמצעות רכישת עד 30% ממניותיה לאחר ארגון מחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully