וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיים בדרך להנפקת יפנאוטו? איצ'ה מנחם התפטר מדירקטוריון מטיס קפיטל לבקשת היו"ר אמנון ברזילי

יובל מעוז

14.5.2008 / 20:30

בנוסף, התפטר היום גם צבי כץ מהדירקטוריון

כץ נימק את החלטתו להתפטר בכך ש"בתקופה האחרונה התוודעתי לעוצמת המחלוקות בין בעלי השליטה בחברה. כתוצאה מכך, נוצרה בישיבות הדירקטוריון אווירה שאינה מאפשרת לי להרגיש בנוח במילוי תפקיד כדירקטור חיצוני בחברה".



מטיס קפיטל מחזיקה מחצית מיפנאוטו, יבואנית סובארו. החברה עוסקת גם בנדל"ן מניב ובהשכרת רכב. החברה נסחרת לפי שווי שוק של 92.5 מיליון שקל. מניית החברה איבדה מתחילת השנה כ-20%.



במטיס קפיטל מתנהל סכסוך בין אמנון ברזילי, יו"ר הדירקטוריון, לבין מוני הראל, יו"ר קבוצת הכדורגל של הפועל תל אביב, אותו הכניס ברזילי כשותף בחברה. הראל נכנס כשותף של ברזילי בחברה בינואר 2008, אך מאז התגלעו בין השניים מחלוקות חריפות על אופן ניהול החברה - סכסוך שבגינו, כאמור, התפטר היום דירקטור בחברה.



מוני הראל נכנס לשותפות במטיס קפיטל כאשר שווי החברה עמד על 113 מיליון שקל, אך עסקת רכישת המניות מידי גמול, המחזיקה כיום ב-20% בחברה, נעשתה ככל הנראה לפי שווי חברה של 180 מיליון שקל. כיום, כאמור, החברה נסחרת לפי שווי של 92.5 מיליון שקל.



הסכסוך בחברה יכול להעיב על הנפקתה העתידית של חברת יפנאוטו, שכן בשוק ההנפקות הקשה של השנה, תתקשה החברה לבצע הנפקה מוצלחת לאור בעיות בניהול וסכסוך גלוי בין הבעלים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully