וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינרון הגדילה ההכנסות ל-34.1 מ' ד' אך השחיקה ברווחיות הגולמית הקטינה את הרווח הנקי ל-8.3 מ' ד'

שמואל שוסטר

14.5.2008 / 20:50

החברה הציגה גידול של 14% במכירות מחוץ לארה"ב

עם זאת, למרות הגידול בהכנסות רשמה החברה ירידה ברווחיות הגולמית שהסתכמה ב-77% מההכנסות לעומת כ-83% מההכנסות ברבעון המקביל ב-2007. בנוסף רשמה החברה גידול של 21% בהוצאות ההנהלה והכלליות ל-3.1 מיליון דולר וגידול של 32% בהוצאות השיווק ל-3.4 מיליון דולר.



בשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי של 8.3 מיליון דולר, או 30 סנט למניה בהשוואה לרווח נקי של 8.5 מיליון דולר, או 31 סנט ברבעון המקביל אשתקד. בניכוי הוצאות בגין תשלום אופציות והחזר מס שקיבלה החברה בהיקף של 1.5 מיליון דולר, הסתכם הרווח הנקי ב-10.2 מיליון דולר או 37 סנט למניה.



דורון גרסטל, מנכ"ל החברה אמר בעקבות פרסום הדו"חות כי את הגידול במכירות במהלך הרבעון הראשון ניתן לשייך בעיקר ליישום מודל עסקי מבוזר יותר מבעבר. "הכנסנו מוצרים חדשים ואסטרטגיית שיווק חדשה במטרה לפנות לדרישות של קהלי יעד ומערכי הפצה שונים בתעשיות הקוסמטיקה והרפואה".



"אנו מאמינים כי הזדמנויות הגידול החזקות הן בארצות הברית והן בשאר העולם צפויות להגיע משוק עיצוב הגוף. אנו שמחים לדווח על מכירות חזקות של קו מוצרי הוולה שלנו וכן על קבלת אישור של רשות התרופות האמריקאית לשיווק של מוצר הליפו לייט (LipoLite) שלנו. סינרון רואה את שוק עיצוב הגוף כמנוע צמיחה אסטרטגי, אשר במסגרתו נמשיך להציג מוצרים חדשניים במטרה להמשיך ולשמור על הובלת השוק".



בעקבות פרסום הדו"חות מוסיפה מניית החברה 3.6% לערכה והיא נסחרת במחיר של 15.79 המשקף לחברה שווי של 437 מיליון דולר. מניית החברה לא סיפקה נחת למשקעיה במהלך שניים עשר החודשים האחרונים לאחר שאיבדה 38%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully