וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונז'ור לאירופה: החברה, שבבעלות אליעזר פישמן, מתחילה לייצא לצרפת, בלגיה ואוסטריה

ענת ביין

17.10.2001 / 9:47

כך נודע ל-TheMarker.com; מנהלת מו"מ מתקדם עם רשתות מזון מקומיות; מנכ"ל החברה: משלוחים ראשונים בעוד כחודשיים; היקף יצוא צפוי של 8 מיליון דולר תוך שנה

חברת בונז'ור, שבבעלות אליעזר פישמן, המתמחה בייצור ושיווק מוצרי מאפה לפינות מאפה, תתחיל בעוד כחודשיים לייצא מוצרי מאפה קפואים לרשתות מזון בצרפת, בלגיה ואוסטריה - כך נודע ל-TheMarker.com.

עד השנה האחרונה לא ייצאה החברה את מוצריה, אך לפני מספר חודשים היא נכנסה לפעילות בשוק האמריקאי ופתחה פינות מאפה בכ-9 סופרמרקטים באזור החוף המערבי, בהן משווקים מוצריה תחת המותג לרום. לפני כשלושה חודשים הורחבה הפעילות גם לאוסטרליה ונפתח מרכז מכירות במלבורן.

מנכ"ל בונז'ור, אייל פביאן, אישר כי החברה מנהלת מו"מ מתקדם לקראת סגירה עם רשתות מזון באירופה, וציין כי משלוחים ראשונים עתידים לצאת כפי הנראה בסוף השנה. לדבריו, היקף היצוא בתום שנת פעילות אחת יגיע לכמיליון דולר, וכבר בשנה הבאה הוא עתיד לצמוח לכ-8 מיליון דולר (בשוק האמריקאי והאירופי יחד), שיהוו כ-25% מכלל היקף המכירות של החברה. פביאן הסביר כי יתרונה של החברה בשוקי חו"ל נובע ממספר גדול של מוצרים אותם היא מייצרת לעומת יצרנים מקומיים. השוק האירופי, לדבריו, הוא בעל תרבות צריכת מוצרי בצק מפותח, אך קשה למצוא בו ספק שיתן תחת מטרייה אחת יותר מ-20-30 פריטים בממוצע, בעוד לבונז'ור יש קו של כ-220 מוצרים.

בונז'ור מתמחה בייצור ושיווק מוצרי מאפה חצי קפואים לאפייה בנקודות מכירה. שוק זה בארץ מוערך בכ-350 מיליון דולר בשנה, ומתוכו מחזיקה החברה בנתח שוק של כ-33%. שחקנים נוספים בשוק זה הם פילסברי, המחזיקה בכ-17% נתח שוק, מאפיית גדרון שבבעלות שופרסל , המשווקת לרשת את מוצריה ויצרנים קטנים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully