וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיפת בעלי המניות של גמול אישרה שכר של רבע מיליון דולר ליו"ר הדירקטוריון יקיר גבאי

שלומי גולובינסקי

17.10.2001 / 10:00

הנהלת החברה הוסמכה לנהל מו"מ להגדלת היקף כיסוי ביטוח נושאי משרה ל-30 מיליון דולר

אסיפת בעלי המניות של חברת ההשקעות גמול אישרה ברוב גדול את תנאי העסקתו של יו"ר הדירקטוריון הנכנס של החברה, יקיר גבאי. גבאי יקבל שכר בעלות שנתית של רבע מיליון דולר בתוספת מע"מ. כמו כן, יקבל גבאי רכב צמוד והחזר הוצאות כמקובל.

עוד אישרה אסיפת בעלי המניות את תנאי העסקתם של הדירקטורים בחברה, ובכלל זה הדירקטורים שמונו מטעם בעלי השליטה - כך שישולם להם גמול שנתי של 42 אלף שקל. כמו כן, אישרה אסיפת בעלי המניות תשלום להשתתפות טלפונית בישיבה בשיעור של 60% מסכום הגמול הכולל.

החלטה נוספת שאישרה אסיפת בעלי המניות של גמול היא לרכוש ביטוח אחריות דירקטורים ונושאי משרה בהיקף של 20 מיליון דולר. כמו כן, הוסמכה הנהלת החברה לנהל מו"מ להרחבת הכיסוי עד ל-30 מיליון דולר.

גמול, הנסחרת בתל אביב לפי שווי של 102 מיליון דולר, נשלטת על ידי האחים אדי וג'ולס טראמפ, שרכשו את השליטה בחברה ב-380 מיליון שקל. תיק ההשקעות של החברה כולל היום, בין היתר, אחזקות ברשת שופרסל, אורידיון, גזית גלוב וחברות אחרות בתחומי הנדל"ן, הטכנולוגיה, הפיננסים ושוק ההון.

החברה רשמה במחצית הראשונה של השנה רווח נקי של כ-40.2 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של כ-76.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ברבעון השני של השנה הסתכם הרווח הנקי של החברה בכ-5.8 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 12.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully