וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזן דקר: יאהו היא הרשת החברתית הכי לא יעילה בעולם

מעיין כהן

15.5.2008 / 10:47

נשיאת יאהו אמרה את הדברים בפאנל אינטרנט וניו מדיה בוועידת הנשיא. סרגיי ברין: המשרדים הישראלים שלנו ייצרו מוצרים פנטסנטים

"הייתי כאן ביום ההולדת ה-80 של שמעון פרס, ומדהים לראות איך ישראל התפתחה והשתנתה בזמן כה קצר. פתחנו כאן את המשרדים הישראלים שלנו, וזה ייצר לנו מוצרים חדשים פנטסנטים בשביל כל משתמשי גוגל. כבוד להיות כאן". כך אמר סרגיי ברין, ממייסדי גוגל ונשיא טכנולוגיה של ענקית החיפוש, בפאנל אינטרנט וניו מדיה בוועידת הנשיא בירושלים.

"כשאני התחלתי לגלוש ברשת ב-1993 היו מעט אתרי אינטרנט. כשחיפשת אתרים חדשים קיבלת רשימה חודשית של אתרים חדשים שנוספים", סיפר ברין. "בימים ההם לא היתה משמעות למנועי חיפוש. תודות לאתרים כמו מייספייס או ויקיפדיה, האינטרנט הגביר את הגדילה שלו.

"טכנולוגיה כזאת יכולה להיות מנוצלת למטרות טובות, רעות או טיפשיות. קל להתרכז במקרים קיצוניים של שימוש לרעה אבל אי אפשר להתעלם מהשינוי בחיי כולנו. אנחנו נראה את האינטרנט מתקדם קדימה, נהיה יותר מחוברים. לחלק מהאנשים זה נראה מפחיד, אבל זה בדיוק כמו הטלפונים סלולריים - אפשר לכבות את זה כשרוצים".

גם סוזן דקר, נשיאת יאהו, השתתפה בדיון. לדבריה, "יאהו היא במובן אחד הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם ובמובן מסוים הרשת החברתית הכי לא יעילה בעולם. יש לנו עשרות מיליוני משתמשים במייל בנכסים של יאהו, כמו מייל ופליקר. יש שם הזדמנות אדירה, ובזה אנחנו הולכים להתרכז".

"כשמסתכלים על העתיד צריך להתרכז בשלושה אלמנטים", מפרט ברין. "לתת לגולשים להשתתף במוצרים באמצעות פיתוח אפליקציות ותוספות, פרסונליזציה של התוכן באמצעות פילטרים, כך שהגולש יקבל מה שהוא אוהב, וביסוס קשרים חזקים בין עולם האונליין ולאופליין".

  • עוד באותו נושא:
  • ברין
  • דקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully