וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינדי מקיין מכרה אחזקות בשווי 2 מיליון דולר בקרנות שהשקיעו בעסקים עם קשרים סודאניים

ניו יורק טיימס

15.5.2008 / 11:11

בנוסף ספגו בני הזוג מקיין ביקורת על סירוב סינדי לפרסם דו"חות המס שלה



סינדי מקיין, אשתו של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב ג'ון מקיין, מכרה אחזקות בשווי כ-2 מיליון דולר בקרנות שמשקיעות בעסקים עם קשרים סודאניים. הקרנות - אמריקן פאנדס יורופאסיפיק גרות' ואמריקן קפיטל וורלד גרות' אנד אינקם - השקיעו בחברות המנהלות עסקים עם סודאן. זאת לפי ארגון Sudan Divestment Task Force - הפועל למען הקטנת ההשקעות בעסקים הקשורים עם סודאן.



בריאן רוג'רס, דובר מטעם מסע הבחירות של מקיין, אמר ש "ברגע שהיא הבינה את הקשרים הסודאניים היא מכרה את אחזקותיה". עוד הוסיף רוג'רס כי "הסנטור וגברת מקיין מחויבים לעשות כל שביכולתם כדי לסיים את רצח העם בחבל דרפור".



האחזקות בשתי הקרנות היו רשומות על שמו של הסנטור ג'ון מקיין. המידע על ההשקעה הובא לפרסום לראשונה על ידי סוכנות הידיעות אי.פי, ואושר על ידי דוברי מסע הבחירות של מקיין.



פרסום אחזקותיהם של הזוג מקיין בחברות שמשקיעות בעסקים עם קשרים סודאניים מגיע בימים בהם סינדי מקיין סופגת ביקורת רבה על סירובה לפרסם את דו"חות המס שלה. הסנטור פרסם בחודש שעבר את דו"חותיו לשנים 2006-2007, אך לא פרסם את דו"חות המס של אשתו - העשירה ממנו בהרבה. סינדי ירשה מאביה חברת הפצת בירה. שוויה של סינדי מקיין נאמד בכ-100 מיליון דולר, לפי סוכנות הידיעות רויטרס.



בני הזוג מקיין, אשר נישאו בשנות השמונים, טענו כי אין שום הצדקה לפרסום דו"חות המס של סינדי מכיוון שהם מנהלים שני חשבונות בנק שונים. מקיין אמרה בראיון לתכנית "טודיי" של רשת NBC, כי אפילו אם תהיה הגברת הראשונה של ארה"ב לא תפרסם את דו"חות המס שלה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully