וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דש איפקס מציבים למניית קרדן אן.וי מחיר יעד הגבוה ב-32% ממחירה בשוק

יובל מעוז

15.5.2008 / 12:55

דש: "פעילות החברה פזורה באופן שממזער סיכונים"

קרדן אן.וי היא חברת השקעות ואחזקות הפועלת בתחומי נדל"ן, בנקאות ואשראי קמעונאי, פנסיה וביטוח, נכסים והשקעות, רכב, מוצרי צריכה ותקשורת וטכנולוגיה.



בדש איפקס כותבים כי "חברות אחזקה נתפשות בשוק ההון כחברות פסיוויות ששוויין נגזר משווי החברות המוחזקות. עם זאת, למרות שקרדן אן.וי מקוטלגת כחברת השקעות ואחזקה, המאפיין הבולט בה הוא האופי היזמי והיכולת ליצור סינרגטיות בין תחומי הפעילות המגוונים של חברות הקבוצה".



בדש הוסיפו כי "הפעילות הפיננסית של חברות הקבוצה הכוללת פעילות בנקאות קמעונית וכן ביטוח פנסיה הינה בעלת פוטנציאל ניכר, בהיותה נוגעת בתחומי הפעילות הכלכלית של ציבור נרחב. פעילות פיננסית מסוג זה יש בה למזער סיכונים, בהיותה מפוזרת על פני ציבור רחב".



"בנוסף, מגע עם ציבור רחב עשוי לשמש כמנוף להתרחבות הפעילות הכלכלית בפעילות קמעונאית שלקבוצה יש בו יתרון יחסי, כדוגמת תחום מכירות רכבי ליסינג ומוצרי צריכה. לטעמינו, זהו אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים של הקבוצה", כותבים בבית ההשקעות.



בדש טוענים כי "פעילות הנדל"ן של חברות הקבוצה משמעותית ופרוסה מבחינה גיאוגרפית ומבחינת אופי הנכסים באופן שממזער את הסיכונים".



בבית ההשקעות מציינים הסתייגות אחת לסיכון בחברה, לאור החשיפה שלה לסיכוני מט"ח של יורו מול שקל, שכן מטבע הפעילות העיקרי של החברה הוא יורו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully