וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון לטרפוד ההקצאה של מניות יסקל לפויכטונגר על ידי המשקיעים המוסדיים בחברה

סקירת עיתונים / מעריב

17.10.2001 / 10:47

לדברי מנכ"ל פיא קרנות נאמנות, ההחלטה לצאת בהקצאה פרטית לא מקובלת על בעלי המניות, כיוון שמהלך זה פוגע בציבור - כך מדווח "מעריב"

ניסיון לטרפד את תוכנית ההקצאה הפרטית של מניות חברת יסקל לפויכטנגר השקעות, מקבוצת חייל-פלד , על ידי בעלי המניות המוסדיים בחברה - כך מדווח "מעריב".

פויכטנגר השקעות, המבקשת לבסס את שליטתה ביסקל, מחזיקה כיום 11.5% ממניות החברה. לפני כשבוע התקיימה ביסקל אסיפת בעלי מניות, שמטרתה היתה לאשר הקצאה פרטית של 10,000 מניות של החברה (0.35%) לפויכטנגר לפי מחיר של 65 שקל למניה, מחיר הגבוה ביותר מפי שלושה ממחירה כיום בבורסה. הקצאה זו תבוא במקביל למכירת 380 אלף מניות מידי בעלי השליטה הנוכחיים ביסקל לפויכטנגר. בעקבות מהלכים אלה תחזיק פויכטנגר ב-25.2% מיסקל.

מיקי ציבר, מנכ"ל פיא קרנות נאמנות, בעל המניות המוסדי הגדול ביסקל, אמר כי ההחלטה לצאת בהקצאה פרטית אינה מקובלת על בעלי המניות, זהו מהלך שנוגד את כוונת חוק החברות ופוגע בציבור המשקיעים, משום שלא ניתנת להם האפשרות למכור את אחזקותיהם במסגרת ההקצאה.

העברת ההחלטה באסיפת בעלי המניות דורשת רוב של שליש מבעלי המניות אשר אינם בעלי עניין בהחלטה, כך שלקרנות הנאמנות של בנק לאומי, המחזיקות 9.6% ממניות יסקל, השפעה מכרעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully