וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בתל אביב מתנהל ביציבות: המעו"ף מוסיף 0.2%; כי"ל יורדת ב-1.4%

נתן שבע

15.5.2008 / 15:47

מניית בנק הפועלים עולה בכ-2%; אוסיף משילה 4%

מדד המעו"ף עולה ב-0.2% ל-1,102 נקודות. מדד תל אביב 100 נסחר בעליות קלות של 0.2% ל-1,029 נקודות. מדד התל טק עולה גם הוא ב-0.1%. מחזור המסחר מסתכם ב-1.3 מיליארד שקל.



אם התחזיות המוקדמות ביחס למדד אפריל יתבררו כמוטעות (המדד יהיה נמוך מ-0.9%), יש לשער שהנגיד יותיר את הריבית במשק ללא שינוי. עם זאת, אם התחזיות ביחס למדד יתאמתו - יגדלו הסיכויים להעלאת ריבית.



נראה שהמשקיעים בעולם נאחזים בכל חדשה חיובית ואפילו אם היא מינורית יחסית. נתוני מדד המחירים לצרכן לחודש אפריל בארצות הברית הצביעו על גידול של 0.2%, ובכך עקפו את תחזית האנליסטים שצפו עלייה של 0.3% במדד, ואלה הספיקו להחזיר את העליות לארה"ב.



רצף של דו"חות חיוביים אתמול בתל אביב עזר גם הוא לבורסה לטפס. אתמול היו אלה , ו שדיווחו על תוצאות נאות ומניותיהן הוסיפו 2.5%-4.5%. השבועיים הקרובים יהיו עמוסים בדו"חות כספיים לרבעון הראשון ובינתיים העונה נפתחה חזק יותר מהצפוי.



הבוקר פירסמו שני בתי השקעות וכלל פיננסים את תוצאותיהם לרבעון הראשון. אקסלנס צלחה את הרבעון הקשה בבורסה בשנים האחרונות עם עלייה של 12% ברווח. דיווחה על הפסד כבד של 13 מיליון שקל והמניה נחלשת במחזור נמוך.



נסחרת בירידות כאשר מניית החברה כבר התקרבה הבוקר לשווי של 90 מיליארד שקל. דויטשה בנק הציב את מחיר היעד למניה ב-81 שקל- 21% מעל מחירה של המניה הבוקר בפתיחת המסחר.



מבין מניות הבנקים בולטת על רקע סקירה של בנק ההשקעות UBS שמעלה את תחזית הרווח של הבנק הישראלי. מניית בנק ה מטפסת גם היא. מדד מניות הבנקים עולה בתמיכת שני הבנקים ב-1.2%.



מדד הנדל"ן נסק אתמול לשיא של שלושה חודשים וחצי לאחר שזינק אתמול ב-4.5%. המדד עדיין רחוק ב-40% מהרמה בה היה כמעט לפני שנה. היום נסחר המדד ביציבות. מניית אשר זינקה השבוע בימים האחרונים ביותר מ-20%, נסחרת היום בירידות שערים.



, החברה הבת של , השלימה אתמול גיוס של 150 מיליון דולר בארה"ב.



מבין המניות הקטנות בולטת מיכליות שמזנקת בעקבות הצעת הרכש של 15% מהחברה בפרמיה של 9% על המחיר השוק אותה פרסמה היום בעלת השליטה אמפל של יוסי מימן.



במניות הדואליות: יורדת קלות ו חוזרת להידרדר בעקבות הפער השלילי עימו פתחה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully