וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהמתנה לאישור בעלי המניות לרכישתה: ירידה של 7% ברווח הנקי של גילת ל- 4.9 מיליון דולר

שמואל שוסטר

15.5.2008 / 17:04

החברה הציגה גידול קל של 3% בהכנסות ל-70.5 מ' ד'



בסוף חודש מארס חתמה לוויינים על הסכם למכירתה של החברה לקונסורציום של משקיעים. לאחר אישור בעלי המניות, צפויה גילת להפוך לחברה פרטית אולם עד לקבלת האישור הנכסף ממשיכה החברה לפרסם את דו"חותיה בהתאם לכללי רשות ניירות הערך האמריקאית.







את הרבעון הראשון של 2008 סיימה גילת עם הכנסות של 70.5 מיליון דולר בהשוואה להכנסות של 68 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. גם בשורת הרווח התפעולי רשמה החברה גידול והוא הסתכם ב-4 מיליון דולר לעומת 3.75 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2007.



בשורה התחתונה רשמה החברה רווח של 4.6 מיליון דולר או 11 סנט למניה, ירידה של 7% לעומת רווח נקי של 4.9 מיליון דולר או 12 סנט למניה שרשמה החברה ברבעון המקביל אשתקד. לדברי החברה, כולל הרווח הנקי גם הוצאה בסך של כ-700 אלף דולר בגין העסקה לרכישת החברה על ידי קונסורציום של משקיעים ובנטרול הוצאה הסתכם הרווח הנקי ב-5.3 מיליון דולר. בסיום הרבעון, החזיקה גילת מזומנים ושווי מזומנים בהיקף של 197 מיליון דולר.



עמירם לוינברג, יו"ר ומנכ"ל החברה, אמר בעקבות פרסום הדו"חות כי "תוצאות הרבעון הראשון של 2008, בנטרול הוצאות הקשורות לעסקת הרכישה, מלמדות על שיפור בהכנסות וברווחים לעומת הרבעון המקביל אשתקד. פלטפורמת ה-SkyEdge II צוברת הכרה בשוק ונבחרה על ידי לקוחות ברחבי העולם".



"ב-31 במארס חתמנו על הסכם מיזוג שבמסגרתו נרכשה החברה על ידי קונסורציום של משקיעים פרטיים. על פי תנאי ההסכם, בעלי המניות בגילת יקבלו 11.4 דולר למניה במזומן. אנו צופים, כי העסקה תושלם ברבעון השלישי של 2008, בכפוף לקבלת האישורים הנדרשים".



בסוף מארס חתמה גילת על הסכם למכירתה של החברה לקונסורציום של משקיעים, הכולל את קבוצת גורס (The Gores Group LLC), חברת החזקות, חברות פרטיות בבעלות רועי בן-ימי, עמי לוסטיג ואיתן סטיב, וכן חברת די.ג'י.בי השקעות (DGB Investments Inc.).



במסגרת העסקה, ירכוש הקונסוצריום את מלוא מניותיה של גילת לפי מחיר של 11.4 דולר למניה, ובתמורה כוללת של כ-475 מיליון דולר במזומן. מועצת המנהלים של גילת אישרה את ההסכם והיא המליצה לבעלי המניות לאשרו. השלמת העיסקה עדיין כפופה לאישורים סופיים. על פי ההערכות, העיסקה צפויה להסגר סופית (Closing) עד ספטמבר 2008. לאחר השלמת העיסקה, תהפוך גילת לחברה פרטית ומניותיה לא ייסחרו עוד בבורסה.



מניית גילת נחלשה ב-0.1% עם פתיחת המסחר בוול סטריט ונסחרה במחיר של 10.92 דולר המשקף לחברה שווי של 433 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully