וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם כלל פיננסים עם חברת המסחר המקוון במט"ח בה שותף מושיק מ"הישרדות" משקף לאווא פורקס 40 מ' ד'

שרון שפורר

15.5.2008 / 18:20

כלל פיננסים מחזיקה 33% מחברת מאווא פורקס

כלל פיננסים מחזיקה כ-33% מאווא פורקס, שני היזמים של החברה עמנואל קורניץ ונגב נוסצקי מחזיקים בכ-28% כל אחד ואילו מושיק ליפץ - מכוכבי "הישרדות" שנבחר לאחרונה לראש מועצת סביון, מחזיק בכ-5% מהחברה.



ליפץ היה בעבר שותפו של המיליונר הישראלי ג'ייסון ברזילי שחי בארה"ב. ברזילי הוא מבעליה לשעבר של חברת ארגוקווסט אשר הונפקה בארה"ב בשנות ה-90. כלל פיננסים דיווחה על ההסכם, וזאת בשל העובדה ששוקי אברמוביץ', מנכ"ל בית ההשקעות, הוא בעל אופציות הניתנות להמרה ל-2% ממניות החברה.



על פי ההסכם, הוארך מועד פרעון ההלוואה שנתנה כלל פיננסים לאווא ובנוסף הוסכם כי לכלל פיננסים תהיה זכות לרכוש מניות אווא בהיקף של עד 670 אלף דולר, וזאת לפי שווי של כ-40 מיליון דולר לחברה. ההסכם ייכנס לתוקף רק אחרי שאווה תנצל את מלוא מסגרת ההלוואה שהועמדה לה - כ-7 מיליון דולר.



על פי הערכות של מקורבים לאווא פורקס לפני כחודשיים, החברה אמנם מגלגלת מחזור של כמיליון דולר בחודש, אך אינה מרוויחה עדיין - שכן יש לה הוצאות גדולות על פרסום ושיווק.



החברה פעילה בישראל, אך מכוונת בעיקר לחו"ל ומקווה לקבל בעתיד רישיון לפעילות בארה"ב. לחברה כמה אתרים בשפות רבות, בהן אנגלית, ערבית, איטלקית, ספרדית, יפאנית וצרפתית. ניתן למצוא קישורים אליה באתרים פיננסים רבים, כגון בלומברג.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully