וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהגו של אולמרט: העברתי לו מעטפות כסף; המשטרה: מהימנותו עוד לא ברורה

יהונתן ליס

15.5.2008 / 22:22

ערוץ 2 פירסם הערב קטעים מעדותו של אבי שרמן, שסיפר כי העביר כסף מדניאל אברהם וטלנסקי



אבי שרמן, ששימש כנהגו של אהוד אולמרט בביקוריו בניו יורק בהיותו ראש עיריית ירושלים, העיד במשטרה כי העביר לידיו מעטפות עם דולרים, במזומן, מכמה אנשי עסקים. בין היתר, שרמן טען בעדותו כי העביר לאולמרט מעטפות כסף שהגיעו מאנשי העסקים מוריס טלנסקי, דניאל אברהם ואחרים.



משה נוסבאום, כתב חדשות ערוץ 2, חשף הערב (חמישי) קטעים מעדותו של שרמן במשטרה: "כשאולמרט היה מגיע לניו יורק, בתיאום עם שולה זקן, הייתי נוסע למשרדי העמותה למען בית החולים שערי צדק שאותה ניהל טלנסקי ומקבל מעטפה ממזכירתו. במעטפה היו דולרים במזומן. אחר כך נסעתי למלון ריג'נסי ושם מסרתי לאהוד אישית, ביד, את המעטפה".



במקביל, טען שרמן כי העביר לאולמרט סכומי כסף מאיש העסקים דניאל אברהם, שהכחיש כל קשר להעברות הכספים. לטענתו של שרמן, הכסף הוסתר באריזות של המשקה הדיאטטי של חברת "סלים פאסט", שאברהם עומד בראשה.



שרמן הגיע ליאח"ה כבר לפני חודשים אחדים עוד לפני שנפתחה החקירה נגד אולמרט בפרשה הנוכחית. אך רק לאחר שנגבתה עדותו של טלנסקי בפרשה, לפני כשבועיים, זומן שרמן למסור עדות נוספת בפרשה. מקורות אכיפה טענו כי במשטרה מתקשים לקבוע את מידת מהימנות עדותו של שרמן. לדברי המקורות, החוקרים ניסו השבוע להשיג תימוכין לעדותו, ולא ברור אם ניתן יהיה להתבסס עליה בסופו של דבר.



לפני ימים אחדים ערכה המשטרה עימות בין שרמן לבין אברהם, שהכחיש בתוקף את טענות הנהג. בראיון לגלי צה"ל, אמר אברהם "הוא טען שנתתי לו מעטפות עם כסף. לא עשיתי זאת מעולם. אני לא זוכר כלל את האדם הזה. להעביר כסף? ודאי שלא. אני חושב שזו שאלה מעליבה מאוד".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully