וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה וילר מאמין באופטיבייס: יו"ר ומנכ"ל החברה ישקיע 5 מיליון דולר במסגרת הנפקת מניות פרטית

שמואל שוסטר

15.5.2008 / 22:35

במקביל, יתבקשו בעלי המניות לאשר בונוס לאלכס הילמן



שלמה (טום) ויילר, מנכ"ל ויו"ר מעמיק את אחיזתו באופטיבייס. בהודעה לנאסד"ק, מסרה החברה כי הדירקטוריון אישר הקצאת מניות פרטית בהיקף של 5 מיליון דולר עבור ויילר. לאחר הקצאת המניות יחזיק וויילר בלמעלה מ-25% מזכויות ההצבעה בחברה.



יחד עם ההודעה לנאסד"ק שלחה החברה לבעלי מניותיה הודעה על כינוס אסיפה כללית מיוחדת שצפויה להתכנס ביום רביעי, 18 ביוני, במטרה לאשר את ביצוע ההנפקה הפרטית של החברה. המחיר שישולם בגין המניות יקבע בהתאם למחיר הסגירה הממוצע של מניית החברה במהלך 30 הימים שיקדמו להקצאת המניות.



במקביל לאישור הקצאת המניות לוילר, יתבקשו בעלי המניות גם לאשר הענקת בונוס מיוחד לאלכס הילמן, שהינו דירקטור בחברה. הבונוס, בהיקף של 30 אלף דולר, יוענק להילמן לאור "תרומתו המיוחדת והמאמצים שהושקעו על ידו" במו"מ עם סקופוס בנוגע להעברת נכסים - עסקה שלא יצאה בסופו של דבר לפועל לאחר שהוקפאה.



שמם של ווילר והילמן עלה לכותרות לפני כחודש לאחר שאופטיבייס, המחזיקה ב-36.6% ממניות , שלחה מכתב לדוד מחלב היו"ר והמייסד של סקופוס, ובו דרשה ממנו לכנס לאסיפה מיוחדת את בעלי המניות של החברה. זאת, לצורך שינוי תקנון החברה והחלפת הרכב הדירקטוריון. באסיפה מתכוונת אופטיבייס להציע כי לדירקטוריון סקופוס ימונו ווילר והילמן יחד עם נציגים נוספים וביניהם גם נציבת מס הכנסה לשעבר טלי ירון-אלדר ומנכ"ל חברת ארזים. אלו יחליפו את מחלב ואת הנציגה של כור בדירקטוריון - ג'קי גורן (רוזנבלום).



אופטיבייס הממוקמת בהרצליה מתמחה בפיתוח פתרונות לדחיסה ולהעברה של שידורי וידיאו דיגיטליים על גבי רשת האינטרנט (IPTV)


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully