וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות: בשלב זה לא ימונה מנכ"ל חדש לטמיר כהן

ענת ביין

17.10.2001 / 12:27

הודעה רשמית על הפרישה יצאה היום; את מושכות הניהול יתפסו השותפים דוד טמיר ורוני כהן, כשלצדם מטה ניהול המורכב משלושת הסמנכ"לים

בעתיד הקרוב לא צפוי להתמנות מנכ"ל חדש למשרד הפרסום טמיר כהן JWT, שיחליף את יוני קורן הפורש - כך מעריכים גורמים בענף הפרסום. היום הודיע המשרד באופן רשמי על פרישתו של קורן.

בהודעה על הפרישה מסר מייקל מיידל, נשיא JWT: "אני מכבד ומבין את החלטתו של יוני ומודה לו על מחויבותו ותרומתו לחברה ומאחל לו הצלחה בעתיד".

ישראל מהווה אזור חשוב ומרכזי עבור JWT, ובזמן הקרוב, על מנת להבטיח המשכיות ניהולית, דוד טמיר ורוני כהן, יחד עם צוות הניהול הבכיר, ינהיגו את החברה".

על פי המסתמן, ייקחו השותפים, דוד טמיר ורוני כהן, את מושכות הניהול חזרה לידיהם, כשלצדם תפעל מעין "מיני" מועצת מנהלים, המורכבת משלושת הסמנכ"לים במשרד: לימור וקסלבויים, דניאל רוטמן ומשה ברז.

מאחר ששמועות על פרישתו הצפויה של קורן הילכו בשוק מזה מספר חודשים, חיפשו השותפים מנכ"ל מחליף, אך בשלב זה ללא תוצאות. עם זאת, בטמיר כהן לא שוללים אפשרות מינוי חדש בעתיד, לכשיימצא מועמד מתאים. קורן ימכור לכהן וטמיר את אחזקותיו במשרד, וייצא לחופשה מתחילת נובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully