וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל קילטי, שכיהן כמנכ"ל בריטיש טלקום בצפון אמריקה, מונה לסמנכ"ל תפעול בסטארט אפ סריקה

צורי דאר

17.10.2001 / 12:59

החברה, המפתחת פתרונות לשיפור ניצולת וביצועים ברשתות תקשורת גדולות, גייסה לפני כשנה 5.5 מיליון דולר מקרן ההון סיכון שלום

חברת הסטארט אפ סריקה נטוורקס (SeRIQA), המפתחת פתרונות לשיפור ניצולת וביצועים ברשתות תקשורת גדולות, הודיעה היום על מינויו של מייקל קילטי לתפקיד סמנכ"ל התפעול של החברה.

מטעם החברה נמסר כי קילטי, שלו יותר מ-20 שנות ניסיון בתחום התקשורת, שימש בתפקידיו הקודמים כמנכ"ל החברה הבת של בריטיש טלקום בצפון אמריקה וכסמנכ"ל תפעול בחברת מאדג'.ווב.

במסגרת תפקידו בסריקה ינהל קילטי את משרדה בארה"ב וכן את פעילות השיווק והמכירות הבינלאומיים של החברה. בסריקה אמרו כי הרזומה של קילטי צפוי לפתוח לחברה דלתות בשווקים בינלאומיים.

סריקה נטוורקס הוקמה בשנת 1997 כאי-נטאץ' נטוורקס ע"י ד"ר רפאל בן עמי, שעבד ב-AT&T Bell Labs וייעץ ל-ECI ובזק, וע"י פרופסור דוד פלג ממכון ויצמן, מומחה בתחום האלגוריתמים המבוזרים. החברה מפתחת מערכת הנדסת תעבורה של סריקה (ITES), המאפשרת לספקי תקשורת לשפר את ביצועי הרשת הקיימת בכ-50% ולחסוך משמעותית בעלויות ציוד, תשתית ותפעול.

סריקה נטוורקס גייסה באוקטובר 2000 סיד של 5.5 מיליון דולר לפי שווי של 20 מיליון דולר אחרי הכסף. מתוך סכום זה התקבלו 3.3 מיליון דולר מקרן ההון שלום, והחברה נמצאת בהליך לגיוס הון. על פי סריקה, המערכת שפיתחה פועלת כבר עתה באתרים של מספר ספקי תקשורת מובילים.

החברה ממוקמת בתל אביב ומעסיקה 23 עובדים. בנוסף, יש לה סניף בניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully