וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CNBC: ליהמן ברדרס יפטר 5% מעובדיו

סוכנויות הידיעות

16.5.2008 / 22:32

לפי הדיווח, קיצוצי המשרות בליהמן ברדרס יחלו בשבוע הבא



בנק ההשקעות ליהמן ברדרס (סימול LEH) יחל בקיצוץ 5% מכוח העבודה שלו בשבוע הבא לאחר שמשבר האשראי העולמי הוביל לירידה ברווחי הבנק ועורר שמועות בנוגע ליציבותו - כך דיווח היום ערוץ חדשות הפיננסים CNBC.



לפי הדיווח, ליהמן יתחיל בשבוע הבא בפיטוריהם של 5% מ-28 אלף עובדיו של הבנק. בחודש מארס דיווחה סוכנות הידיעות רויטרס כי ליהמן מתכנן לפטר 5% מעובדיו בעקבות משבר האשראי העולמי. דובר מטעם ליהמן ברדרס סירב להתייחס לדיווחים על הפיטורים הצפויים.



בחודש שעבר גייס ליהמן 4 מיליארד דולר בהנפקת מניות, אשר נועדה להסיר את סימני השאלה שהעלו המשקיעים לגבי יציבותו הפיננסית של הבנק בעקבות משבר האשראי העולמי. חששות מפני יציבות הבנק ותזרים ההון הובילו לנפילה של 29% במניית ליהמן ברדרס מאז תחילת השנה.



ב-17 במארס, בעקבות ההודעה על מכירת בנק ההשקעות הקורס בר סטרנס לבנק ג'יי.פי מורגן צ'ייס לאחר שהגיע לסף פשיטת רגל, נפלה מניית ליהמן ברדרס ב-48% בשל השערות כי ליהמן ייתקל בבעיות נזילות שיובילו גם אותו לקריסה. ליהמן ברדרס הכחיש את ההשערות בנוגע לקשייו הפיננסיים, וטען כי מדובר בשמועות חסרות בסיס שהופצו לפי החשד על ידי משקיעים שביקשו לגרוף רווח מהירידה במחיר המניה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully