וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פועלים סהר מעריכים כי מניית מכתשים אגן תעלה ל-37.5 שקל

TheMarker

18.5.2008 / 11:34

התוצאות הכספיות ברבעון הראשון של 2008 היו טובות במיוחד וחריגות בעוצמתן להערכתנו. אומנם הערכנו כי הסביבה המאקרו כלכלית החיובית שמאופיינת בביקושים חזקים למוצרי החברה, תמשיך להשפיע לטובה על התוצאות הכספיות גם בשנת 2008.

התוצאות הכספיות ברבעון הראשון של 2008 היו טובות במיוחד וחריגות בעוצמתן להערכתנו. אומנם הערכנו כי הסביבה המאקרו כלכלית החיובית שמאופיינת בביקושים חזקים למוצרי החברה, תמשיך להשפיע לטובה על התוצאות הכספיות גם בשנת 2008 (ולאור כך העלינו את ההמלצה ל-"קניה" בעדכון הקודם), אולם מעבר לעלייה הריאלית הכמותית במכירות של החברה ועלייה מסוימת במחירי המכירה ללקוחות, חברו להם מספר גורמים נוספים אשר השפיעו באופן משמעותי לטובה על התוצאות הכספיות. השיפור המשמעותי בשיעור הרווח הגולמי ברבעון הראשון של 2008 לרמה של 36 אחוז מסך המכירות, נובע בעיקר מעלייה בממוצע מחירי המכירה של מוצרי החברה (אשר מוערכת בכ- 3 אחוז) וכן מהתחזקות משמעותית של מטבע האירו בהשוואה לרבעון המקביל אשקד.



ההערכה היא כי השפעת המטבעות על הרווח הגולמי תהיה פחותה באופן משמעותי ברבעונים הקרובים
בהשוואה לרבעון הראשון של 2008 ולכן נראה ירידה מסוימת בשיעור הרווח הגולמי.
בנוסף החברה מעריכה (אם כי לא ניתן לכמת הערכה זו בשלב זה), בהתבסס על דיווחים.



לאור התוצאות המצוינות ברבעון הראשון של 2008 והמשך רמות הביקושים הגבוהות החזויות גם ברבעונים הקרובים, אנו מעלים את תחזית המכירות הכוללת לשנת 2008 לסכום כולל של 2,514 מליון שקל. המהווה גידול של 21.7 אחוז לעומת שנת 2007.



בעקבות עדכון המודל לאור תוצאות הרבעון הראשון של 2008, אנו מעלים את מחיר היעד למניה ל-
37.5 שקל ומנגד לאור התשואה העודפת המשמעותית של החברה בחודשים האחרונים לעומת מדד
ת"א 25 אחוז (תשואה עודפת של כ- 17 אחוז ברבעון החולף לעומת מדד ת"א 25) והדיסקאונט הנמוך יחסית בין השווי כלכלי לשווי השוק, אנו מורידים את ההמלצה על המניה ל-"החזק" לעומת "קניה" בעדכון הקודם.



מחיר נוכחי: 33.4 שקל
מחיר יעד : 37.5 שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully