וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פועלים סהר מפחיתים את המלצתם למכתשים אגן ל"החזק": הצמיחה במכירות תתמתן לעומת הרבעון הראשון

נתן שבע

18.5.2008 / 12:28

מחיר היעד עלה ל-37.5 שקל - גבוה ב-14% ממחיר המניה

האנליסטית לאה ברמן לא חולקת על העובדה כי תוצאות החברה שפורסמו בשבוע שעבר היו טובים מהצפוי, אך מציינת כי שיעור הרווח הגולמי שהיה גבוה מהרגיל ועלה ל-36% הושפע מעלייה במחירי המכירה אך גם מהתחזקות המטבעות. ההערכה שלה היא כי השפעת המטבעות על הרווח הגולמי תהיה פחותה משמעותית ברבעונים הקרובים בהשוואה לרבעון הראשון. בנוסף גם מחירי האנרגיה המטפסים ישפיע על עלות חומרי הגלם של החברה שהינם נגזרות של נפט ברבעונים הבאים שכן השפעה זו באה בפיגור של 2-3 רבעונים.



עוד מציינת ברמן כי הגידול בהכנסות החברה ברבעון הראשון נבע גם מהקדמת הביקושים על חשבון הרבעונים הבאים בעיקר כתוצאה מתנאי מזג אוויר נוחים והקדמת האביב. לאור זאת, מעריכה ברמן כי שיעור צמיחת המכירות ברבעונים הבאים תהיה נמוכה מצמיחת המכירות ברבעון הראשון (30%). עוד מציינת ברמן כי מה שמקזז עוד את באופן חלקי את העלייה המתמשכת בחומרי הגלם היא השפעת תהליך הרה ארגון שעבור על החברה.



לאור כל אלה מעריכה ברמן כי הסביבה העסקית שבה פועלת החברה נראית כיום יותר חיובית עם רמות סיכון נמוכה מבעבר. להערכתה, תוצאות החברה ברבעונים הקרובים יתמתנו לעומת הרבעון הראשון אך עדיין החברה תציג תוצאות יפות של צמיחה במכירות עם שחיקה הגולמית(ירידה ל-34% מ-36%).


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully