וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות חיוביות לרבינטקס: הוסרו העיכובים לחוזה עם צבא ארה"ב בהיקף של 27.3 מיליון דולר

מיכאל רוכוורגר

18.5.2008 / 13:20

מדובר בחלק מחוזה ל-3 שנים בהיקף של 94 מיליון דולר



חברת מדווחת היום כי הוסרו העיכובים לביצוע הזמנתה של החברה הבת האמריקאית - ברטק - עבור צבא ארה"ב. רבינטקס עוסקת בייצור ושיווק מוצרי מיגון צבאיים ומצויה בשליטת של אבי ורטהיים.



רביטנקס דיווחה לפני כחודשיים על זכייתה בהזמנת עבודה לאספקת 920 אמבולנסים לצבא ארה"ב עד לרבעון השני של 2009 תמורת 27.3 מיליון דולר. זאת, במסגרת זכייתה במכרז בהיקף כולל של כ-94 מיליון דולר הצפוי להתבצע על פני 3 שנים.



אולם מספר שבועות לאחר מכן קיבלה ברטק הודעה מצבא ארה"ב - כי בשל קבילות שהגישו "גורמים נוספים" נגד צבא ארה"ב תיאלץ ברטק לעכב את ביצוע ההזמנה. עיכוב זה הוסר היום.



ההזמנה הינה מהותית לחברה - שכן ברטק תהווה ספק ישיר עבור מנהל הרכש של הפנטגון. זאת, בניגוד להזמנות הקודמות של החברה, שבמסגרתן שימשה החברה ספק משנה לחברות קבלניות ביטחוניות גדולות, בהן: אינטרנשיונל, איי.אם ג'נרק, לוקהיד מרטין וריית'יאון.



רבינטקס סיימה את 2007 עם גידול של כ-370% בהכנסות לעומת 2006, כאשר הכנסותיה בשנה החולפת הגיעו ל-519 מיליון שקל. ברטק שנרכשה לפני כשנה בכ-43 מיליון דולר תרמה כ-60% להכנסותיה השנתיות של רבינטקס. הרווח הנקי של רבינטקס הסתכם ב-2007 בכ-15 מיליון שקל - לעומת הפסד של כ-3.3 מיליון שקל ב-2006.



בתוך כך, פירסמה רבינטקס בסוף השבוע האחרון במסגרת תשקיף מדף של החברה אזהרת רווח לרבעונים הראשון והשני של 2008. זאת, נוכח הציפייה לירידה משמעותית בהיקפי הפעילות ובשיעורי הריווחיות בשל תנודתיות המקובלת בפעילותה הבאה לידי ביטוי בזכייה בהזמנות ומכרזים בעיתויים שונים מפעם לפעם.



מניית רבינטקס רשמה מתחילת השנה תשואה שלילית של כ-22.5% - והחברה נסחרת כיום לפי שווי שוק של כ-234.6 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully