וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות אקספון 018 גדלו ב-8.5%

אמיתי זיו

18.5.2008 / 13:42

עמדו ברבעון הראשון על 9.5 מיליון שקל. הרווחיות עדיין נמוכה - 1.4 מיליון שקל. לאקספון כ-100 אלף מנויים רשומים - כ-5% מהשוק

חברת השיחות הבינלאומיות אקספון מסיימת את הרבעון הראשון של 2008 עם הכנסות של 9.5 מיליון שקל - עלייה של כ-8.5% מהרבעון המקביל אשתקד. אקספון היא החברה הקטנה בארץ לשיחות בינלאומיות עם כ-100 אלף מנויים רשומים - כ-5% מהשוק. למרות העלייה בהכנסות - בשורת הרווח עדיין מתקשה החברה, כאשר ברבעון הזה נרשם רווח נקי של 1.4 מיליון שקל, זהה לנתון ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי של החברה ברבעון עומד על 1.4 מיליון שקל והרווח הגולמי על 4.7 מיליון שקל - בהשוואה ל-4.3 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2007.

את ביצועיה הכספיים של החברה ניתן לדעת רק באופן חלקי מדיווח חברת האם - אקספון אינק העולמית - משום שאקספון 018 אינה נסחרת בעצמה. "השיפור בתוצאות החברה נובע מגידול בהכנסות משיחות יוצאות, מפעילות שיווק כרטיסי SIM בינלאומיים ומהגידול בשולי הרווח הגולמי", מוסר רוני חליבה, מנכ"ל החברה.

השנה הקרובה הולכת להיות חשובה בהתפתחות החברה - כאשר בשבועות הקרובים תשיק החברה גם פעילות ספקית אינטרנט בדומה למתחרותיה. זאת, בנוסף לשירות טלפוניה פנים ארצי מבוסס אינטרנט (VOB). בנוסף, החברה רכשה בחודשים האחרונים את חברת תדיראן טלקום תמורת סכום של 44 מיליון שקל - דבר שיאפשר לה פעילות בשוק מרכזיות התקשורת ושירותי הטלפוניה המנוהלים.

  • עוד באותו נושא:
  • אקספון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully