וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחביב חדש לאברמוביץ'? מומחים מעריכים כי הוא האספן שרכש שתי יצירות במחירי שיא

סוכנויות הידיעות

18.5.2008 / 14:15

מומחים מעריכים שאברמוביץ' הוא שחקן חדש בשוק האמנות, לפי "דה ארט ניוזפייפר"



בשבוע שעבר רכש אספן אנונימי שתי יצירות אמנות, אחת של לוסיאן פרויד והאחרת של פרנסיס בייקון, במחירי שיא. המגזין "דה ארט ניוזפייפר" דיווח כי האספן הוא לא אחר מאשר ברומן אברמוביץ', המיליארדר הרוסי והבעלים של מועדון הכדורגל הבריטי צ'לסי. דובר מטעם אברמוביץ' אמר לאתר האינטרנט טיימס אונליין: "אנחנו לא מגיבים על נושאים פרטיים".



מומחים מעריכים שהרכישה, בשווי כולל של 120 מיליון דולר, מעידה על כך שאברמוביץ' מפתח תחביב חדש. עוד צוין באתר כי השראתו של אברמוביץ' היא בת זוגו, הדוגמנית דריה זוקובה, שלאחרונה הביעה את רצונה לפתוח גלריית אומנות במוסקווה.



ביום שלישי נמכרה בבית המכירות הפומביות כריסטיז בניו יורק היצירה Benefits Supervisor Sleeping של פרויד בעבור 33.6 מיליון דולר - מחיר שיא לציור של אמן שעודו בחיים. בית המכירות הפומביות סותביז דיווח כי אותו רוכש אנונימי שילם 86.3 מיליון דולר לציור של בייקון ביום רביעי - מחיר שיא לציור של האמן.



כריסטיאנה רויז, עורכת העיתון "ארט ניוזפייפר", אמרה ש"כעת אנו מעריכים שאברמוביץ' רכש את שתי היצירות, ואני מורשמת מבחירותיו". עוד הוסיפה: "אלה הן רכישות טובות ואני חושבת שהן ישמרו על מחירן".



לדבריה, "אברמוביץ' ככל הנראה חדש בשוק האמנות. זה מענין - אספני אמנות מארה"ב ואירופה כעת מוכרים פריטים לאספנים רוסים ואספנים מהמזרח התיכון. זה אומר לנו ששוק האמנות הוא שוק גמיש", סיכמה רויז.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully