וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרטנר: אבטחת מידע, ביו-מטריקה, אחסון ומוצרים משלימים עבור טלקום - התחומים החמים להשקעה כיום

צורי דאר

17.10.2001 / 15:24

החברה תקיים תדרוך מיוחד למנהלים בקרנות הון סיכון, חברות השקעה וחברות מישראל במסגרת כנס גרטנר הבינ"ל השנתי שיתקיים בקאן ב-4 בנובמבר

חברת המחקר גרטנר גרופ פירסמה היום המלצה עבור קרנות הון סיכון ישראליות בנוגע לתחומים בהם מומלץ להשקיע כיום.

על פי גרטנר, מומלץ לקרנות להתמקד באבטחה לתחומיה (רשתות, פלטפורמות, יישומים ושירותי קצה); ביו-מטריקה וטכנולוגיות זיהוי רב מימדיות; אחסון; ותת תחומים בטלקום כטלפוניית אינטרנט, פס רחב וטכנולוגיות המאפשרות רצף פעילות (Technologies for Operations Continuity).

ההמלצה ניתנה לקראת תדרוך מיוחד בנושא "הישרדות ואיתור הזדמנויות חדשות בעת משבר", שיבוצע על ידי אנליסטים בכירים בגרטנר אירופה וארה"ב לנציגי קרנות הון סיכון, חברות השקעה וחברות פורטפוליו מישראל, במסגרת כנס גרטנר הבינ"ל השנתי באירופה שיתקיים בקאן שבצרפת ב-4 בנובמבר.

מטעם גרטנר נמסר כי בעקבות פניות רבות המגיעות באחרונה מצד קהיליית ההשקעות וה- VC's למומחי גרטנר, הוחלט באופן יוצא מהכלל להרחיב את הכנס הבינ"ל השנתי האירופי לטובת נציגי תעשיית ההון סיכון וההיי-טק בישראל, שיגיעו לקאן לסדרת הרצאות ופגישות אישיות עם האנליסטים.

"ההאטה הכלכלית העולמית, המשבר בתעשיות עתירות הטכנולוגיה ואי הוודאות הכללית מכתיבים תזוזה דרמתית ביעדי השקעות", אמר ברוך גינדין, מנכ"ל חברת גרטנר המזה"ת. "כל תזוזה היא גם בבחינת פוטנציאל להזדמנות עסקית", הוסיף.

"השפעת ההאטה הכלכלית העולמית על תעשיית ההשקעות ותעשיית ההיי-טק הישראלית הינה בדרגת חומרה גבוהה יותר ביחס למדינות אחרות, בשל נטייתם של משקיעים מחו"ל לצמצם הזרמת כספים להשקעות בישראל, בין היתר בשל אי היציבות הפוליטית באזור", ציין.

"יחד עם זאת", אומר גינדין, "בישראל קיים פוטנציאל טכנולוגי גבוה בתחומים שעד כה לא היו בראש הרשימה, והיום, לנוכח המציאות החדשה שנוצרה - גם בעקבות אירועי ה-11 בספטמבר בארה"ב - הם מהווים יעדי השקעה מבוקשים".

האנליסטים יתייחסו גם להשלכות המלחמה בטרור העולמי, שהוכרזה באחרונה על ידי ארה"ב, על פעילות תעשיית ההיי-טק מבחינת הפיתוח הטכנולוגי וההשקעות. האנליסטים של גרטנר מעריכים כי השפעת המלחמה על הפעילות העסקית העולמית תימשך תקופה ארוכה מאוד, ייתכן שאף מספר עשורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully