וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרה בניית מגדל היוקרה רוטשילד 1 עקב סכסוך בין קבוצת חבס לקבלן המבצע

גיא ליברמן

18.5.2008 / 21:46

נראה כי שתי החברות יסיימו את שיתוף הפעולה ביניהן

על פי ההסכם שנחתם בין שתי החברות, היתה אמורה אל הר לבצע את עבודות השלד לשש קומות מרתף וכן ל 30 קומות מעל לקרקע, ולבנות בסך הכל 40 אלף מ"ר. בתמורה לביצוע שלד הבניין, היתה אמורה אל הר לקבל 60 מיליון שקל.



לפי הערכות, יותר ממחצית העבודה כבר הושלמה, אך בימים האחרונים נטשו עובדי החברה את אתר הבנייה. מחבס נמסר כי בין החברות התגלעה מחלוקת בעניין פערים כספיים, וכי חברות אחרות יסיימו את הבנייה.



מסיבת עיתונאים שקבעה אתמול חבס בשטח הפרויקט בוטלה בשל "סיבות טכניות", לטענת החברה. לפי הערכות, החברה התכוונה להצהיר על התקדמות משמעותית במכירות במגדל, אלא שהבעיות מול הקבלן המבצע הביאו לדחיית מסיבת העיתונאים למועד בלתי ידוע.



מגדל רוטשילד 1, הממוקם בין רחוב רוטשילד לשכונת נווה צדק, נחשב לאחד ממגדלי המגורים היוקרתיים ביותר בישראל. רבות מהדירות שבו נמכרות לפי מחיר של 15 אלף דולר למ"ר.



העסקה הבולטת ביותר במגדל היא רכישת דירת הפנטהאוז בקומה ה-30 על ידי עידן עופר במחיר שיא לדירה בישראל - 17.5 מיליון דולר. פרט לעופר, ניתן למצוא עוד שמות רבים ומוכרים מעולם העסקים שרכשו דירות בפרויקט, בהם יו"ר בנק הפועלים לשעבר שלמה נחמה, מנכ"ל בנק הפועלים צבי זיו, מנכ"ל רשת פוקס הראל ויזל ועו"ד דורי קלגסבלד.



אל הר, חברת בת של קרדן, היא חברה ותיקה ומוכרת בתחום קבלנות הביצוע. בין הפרויקטים שביצעה - מגדל בנק דיסקונט בתל אביב ובניין אמבלייז באזור התעשייה ברעננה. לדברי גורמים בענף, הפסקת ביצוע פרויקט בשל חילוקי דעות בין יזם לקבלן מבצע אינה מתרחשת לעתים קרובות.

חבס אישרה את הפרטים ומסרה כי "לאור חילוקי דעות שהתעוררו בין קבוצת חבס לבין קבלן עבודות השלד בפרויקט, חברת אל הר, הוסכם בין הצדדים על העברה מסודרת של ביצוע עבודות השלד לקבלן שלד אחר שנבחר על ידי חבס באופן שרציפות העבודה ולוחות הזמנים לא ייפגעו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully