וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

600 מיליון שקל יושקעו במלון נובו הראשון שיוקם בהרצליה פיתוח

עירית רוזנבלום

18.5.2008 / 22:07

המחירים לסוויטה יחלו ב-634 אלף דולר

כפי שפורסם ב-TheMarker, המלון יוקם על ידי היזמים עדי שטראוס, עירית שטראוס, מבעלי קבוצת שטראוס, דני רובינשטיין וקבוצת תדהר בבעלות גיל גבע ואריה בכר. המלון וסוויטות הנופש של נובו בהרצליה יכללו 225 סוויטות, מתוכן 12 פנטהאוזים ו-9 דופלקסים. המחירים לסוויטה יחלו ב-634 אלף דולר. המלון עתיד להיפתח בקיץ 2010. המלון השני של המותג יוקם במנהטן ניו יורק.



קבוצת נובו מלונאות הינה שותפות של השף נובו מטסוהיסה, רוברט דה נירו, רפאל דה נירו, מאיר טפר וריצ'י נוטר. הקבוצה מפתחת בימים אלו פרויקטים ברחבי אירופה, אסיה, המזרח התיכון, אפריקה, צפון אמריקה ודרום אמריקה.



דייוויד רוקוול וקבוצת רוקוול, חברת אדריכלות ועיצוב רב תחומית זוכת פרסים, ושותפה בנובו במשך כ-15 שנה, בנתה אסטרטגיה התואמת את פילוסופיית העיצוב של המותג נובו ויצרה את האדריכלות ועיצוב הפנים. בפיתוח נובו במרינה בהרצליה פיתוח חבר רוקוול לאדריכל הבינלאומי רני זיס אשר היה שותף לתכנון הפלאזה בניו יורק.



הפרויקט משווק על ידי צוות בינלאומי בראשותה של סיגל בן מנשה. הפרויקט יכלול את מסעדת נובו הראשונה בישראל, בריכה מעוצבת, ספא נובו ומועדון חברים פרטי. כל סוויטת נופש כוללת ריהוט בסגנון נובו ייחודי וגימורים בעבודת יד, מטבח ייחודי וטכנולוגיה מתקדמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully