וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציג yes הציע ללקוח חבילה - החברה אמרה no

אביבית שיין

19.5.2008 / 11:11

כשנציג שירות מציע שירותים - אין צורך לבדוק שאותו נציג רשאי להציע את ההצעות מטעם החברה. כנראה שב-yes דברים פועלים אחרת

ש' פנה ל-yes באוקטובר 2007 בבקשה להתחבר לשידורים, כדי לצפות בערוץ הילדים "לוגי". נציג מכירות של החברה, שהציג עצמו כנציג בכיר של yes, הציע לש' חבילה בעלות של 239 שקל בחודש, הכוללת החזר של 100 שקל כל שלושה חודשים. קודם לכן הציע הנציג לש' חבילה אטרקטיוויות יותר, אך זו כללה התחייבות לשנה, ועקב נסיעה צפויה לחו"ל, סירב ש' להצעה - וחתם על ההסכם השני שהוצע לו. בינואר 2008 התברר לש' שפרטי ההסכם שלו אינם רשומים בחברה. ש' פנה כמה פעמים לנציגים שונים, ולבקשתם שלח שלוש פעמים פקס עם העתק ההסכם שעליו חתם מול נציג החברה הבכיר. ב-yes לא הכחישו את הכתוב, אך טענו שלנציג לא היתה סמכות להציע לש' הסכם מסוג זה.

ש' הופתע מהתגובה. בינתיים, yes גבו ממנו 252 שקל בכל חודש, ותשלום נוסף בעבור הצפייה בערוץ לוגי. במקום ההסכם ה"בלתי-אפשרי" הוצעה לו חבילה בעלות 225 שקל בחודש. ש' הסכים באופן עקרוני לעבור למסלול זה, אך דרש החזר של הכספים שנגבו ממנו מעבר למה שנקבע בהסכם הקודם שעליו חתם. ב-yes סירבו. מכיוון שהיה על ש' להפסיק את השיחה כדי לאסוף את בנו, הוא ביקש להמשיך בה במועד מאוחר יותר. ואולם ב-yes לא חזרו אליו. הוא התקשר שוב לחברה, ואז התברר לו כי החברה צירפה אותו להסכם ב-225 שקל לחודש, עם קנס של 400 שקל במקרה של הפסקת ההתקשרות לפני תום שנה.

ש', שידע מראש כי הוא ומשפחתו נוסעים לחו"ל באוגוסט לא היה מסכים להסכם כזה לו ידע שהוא מחויב לשנה. ב-yes בדקו את קלטות השיחה, והודיעו לש' כי נציגת השירות הזכירה בפניו את ההתחייבות בהסכם, ואולם הדבר נעשה לקראת סוף השיחה, כאשר ש' אמר כי עליו לצאת לאסוף את ילדיו וכי הוא מעוניין להמשיך בשיחה במועד אחר. לכן הוצעה לש' הנחה של 50% בקנס בגין שבירת ההסכם המקורי (200 שקל) או לחלופין, מציאת לקוח שאינו מחויב לחברה, שימשיך את תנאי העסקה שלו.

ש' פנה אלינו: "איני מבין את הטענה שלפיה לנציג לא היה סמכות להציע לי את ההסכם שהציע, מה גם שחוברתי לשירותי החברה בעקבות מעשיו. נראה ש-yes משתמשת בכוחה הביורוקרטי והדואופולי נגד הצרכן הקטן, שחסר משאבים מתאימים להתמודדות מול המנגנון המשומן של החברה. אני מעוניין לקבל בחזרה את כספי, ובעיקר להוקיע מהשורש את ההתנהגות הזו של החברה".

פנינו ל-yes, שם לא הסבירו כיצד קורה שהם אינם מכבדים הסכם שהוצע על ידי נציג של החברה. לדבריהם: "yes מצרה על אי הנוחות שנגרמה לש' בשל השתלשלות האירועים. אנו עושים את מרב המאמצים כדי שמקרים כאלה לא יישנו. לאור פנייתכם התקיימה שיחה עם ש'. הוסבר לו כי באופן חריג הוחלט שאם יחליט להתנתק משירותנו לפני סיום תקופת המבצע, לא יחויב בגין החזר עלות ההטבה. כמו כן, יבוצע זיכוי חד-פעמי על סך 100 שקל לרשומות המנוי במערכת החברה, וכן יבוצע זיכוי על סך 38.28 שקל בגין חיוב ערוץ לוגי בחשבונית אפריל 2008. ש' בחר להישאר מנוי כרגע והטיפול הסתיים לשביעות רצונו".

  • עוד באותו נושא:
  • yes
  • יס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully