וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת אריאב בוחנת שינויים במערכת המיסוי

דורון שלו

19.5.2008 / 13:22

מנכ"ל משרד האוצר: "אחת המטרות שלנו היא לבחון את השינויים הנדרשים במערכת המיסוי והרגולציה כדי לממש את חזון הפיכתה של ישראל למרכז פיננסי גלובלי "

"מערכת המס בישראל לא מעודדת מספיק את פיתוחו של שוק הון מתקדם. אחת המטרות שלנו היא לבחון את השינויים הנדרשים הן במערכת המיסוי והן במערכת הרגולציה כדי לממש את החזון של הפיכתה של ישראל למרכז פיננסי גלובלי בתוך עשור" כך אמר מנכ"ל משרד האוצר, ירום אריאב, בפתח הדיון שערכו נציגי ועדת אריאב עם הועדה המייעצת הבריטית של הועדה שנערכה היום (שני) בלונדון. הועדה המייעצת של ועדת אריאב כוללת בכירים מבנקי ההשקעות והגופים הפיננסיים הגדולים בעולם. בין חברי הועדה נציגים של קרדיט סוויס, מריל לינץ', להמן ברדרס, מורגן סטנלי, HSBC, KPMG, וכן נציגים של הבורסה בלונדון ושל London Business School.

אריאב יצא לסדרת פגישות באיים הבריטיים יחד עם נציג נוסף של הועדה, סמנכ"ל ברשות המיסים, גידי בר-זכאי, ועם נציג משרד האוצר באיחוד האירופאי, רוני בריזון. אל הפגישות הצטרף נציג משרד האוצר והציר הכלכלי בלונדון, שמואל בן-טובים. ביום רביעי יתכבד אריאב לפתוח את המסחר בבורסה של לונדון. בין השאר ייפגשו נציגי משרד האוצר עם נציגי בנק ההשקעות JP Morganועם נציגי חברת דלוייט המשמשת כחברת הייעוץ של ועדת אריאב. כמו כן ייערכו נציגי האוצר סדרת פגישת עם נציגים של משרד האוצר האירי והרגולאטור המרכזי של שוק ההון האירי, זאת במטרה ללמוד על הניסיון של אירלנד לפתח מרכז הפיננסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully