וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בוול סטריט

הדר תדמור

19.5.2008 / 14:35

במרכז יעמדו הדו"חות של קמעונאיות כמו טארגט והום דיפו שיתנו הצצה לגבי התנהגות הצרכנים. נתוני מלאי הנפט יפורסמו ביום רביעי

לאחר שפורסם כי מדד ביטחון הצרכנים בארה"ב נמצא ברמת שפל של 28 שנה - פרסום הדו"חות הרבעוניים של קמעוניות כמו טארגט והום דיפו יתנו הצצה נוספת לגבי התנהגות הצרכנים בארה"ב. חברת אופטיבייס הישראלית צפויה ביום שני לפרסם דו"חותיה לרבעון הראשון. משרד המסחר האמריקאי יפרסם את מדד המדדים המובילים לחודש אפריל. ציפיות השוק הן שהמדד יוותר בחודש אפריל ללא שינוי.

יום הקמעוניות הוא יום שלישי: בו יפרסמו את דו"חותיהן הרבעוניים טארגט - מתחרתה של וול מארט - הום דיפו וקמעונית הציוד המשרדי סטייפלס. דו"חותיהן צפויים לרמוז לגבי התנהגות הצרכנים ברבעון הראשון של 2008. הצמצום בהוצאה הפרטית בארה"ב פגע ברשתות המוכרות את מרכולתן במחיר מלא כמו מייסי'ס, נורדסטורם, ג'יי.סי. פני וקוהל'ס. רשת וול מארט המוזלת רשמה עלייה של 7% ברווחיה ברבעון הראשון.

עוד ביום שלישי: HP צפויה לפרסם את דו"חותיה לרבעון הראשון. בגזרת הישראליות, אלביט תפרסם דו"חותיה הרבעוניים גם כן.
באותו היום יפרסם משרד המסחר האמריקאי את מדד המחירים ליצרן ומדד הליבה שאינו כולל את מחירי המזון והאנרגיה. לפי ההערכות, המדד ירשום עלייה של 0.4% - בעוד מדד הליבה ירשום עלייה של 0.2%. מדד המחירים לצרכן רשם עלייה של 0.2% בעוד מדד הליבה רשם עלייה של 0.1%, לפי נתונים שפרסם משרד המסחר האמריקאי בשבוע שעבר.

משרד האנרגיה האמריקאי יפרסם ביום רביעי את הנתונים השבועיים הנוגעים למלאי הנפט בארה"ב. הדו"ח השבועי הנוגע לתביעות האבטלה הראשונות יפורסם ביום חמישי. נתוני מכירות הבתים הקיימים בחודש אפריל יפורסמו ביום שישי. לפי ההערכות, מכירות הבתים הקיימים ירדו לקצב שנתי של 4.85 מיליון יחידות.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully