וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדין משיקה גירסה משופרת לפלטפורמת SCP התומכת במסחר אלקטרוני בתוכנה

TheMarker.com כתב

17.10.2001 / 17:18

הפלטפורמה מיועדת ליצרני תוכנה, מפיצים וקמעונאי תוכנה, המעניקים רשיונות תוכנה ומפיצים תוכנה באופן אלקטרוני

חברת אלדין , העוסקת באבטחת מידע באינטרנט ובהגנה על תוכן דיגיטלי, הודיעה היום על השקת גירסה משופרת לפלטפורמת Privilege Software Commerce (SCP) 4.6 התומכת במסחר אלקטרוני בתוכנה. הפלטפורמה מיועדת ליצרני תוכנה, מפיצים וקמעונאי תוכנה, המעניקים רשיונות תוכנה ומפיצים תוכנה באופן אלקטרוני.

Privilege SCP 4.6 מספקת פיתרון למגוון צרכים של יצרני תוכנה לאורך כל רשת ההפצה של מוצריהם, החל מעטיפת התוכנה לצורך הגנתה, ועד להפצתה המאובטחת למשתמשי הקצה. זוהי מערכת משופרת ביחס לגרסאות קודמות, המאפשרת מעתה גם בנייה סימולטנית של מעטפת הגנה למספר רב של תוכנות, דיווח מתקדם ותמיכה ל-Mac OSX/Classic וחלונות XP למשתמשי קצה.

Privilege SCP 4.6 הוא תולדה של הרכישה של חברת פריוויו (Preview), אותה ביצעה אלדין בחודש יולי האחרון. המוצר מהווה דור המשך למוצרי הפצת התוכנה (ESD) של פריוויו, שהיו ידועים בעבר בשמות Ziplock ו- Vbox. גרסה זו משלימה את פתרונות ה"עסק-לקוח" (B2C) של פלטפורמת ה- Privilege SCP הקיימת של אלדין. פתרונות רישוי והפצת תוכנה עבור B2B מתוכננים להשתלב ב-Privilege SCP בגרסאות הבאות.

האנליסט סטיב מקהייל, המתמחה בתחום ערוצי תוכנה ב-IDC, אמר כי, "החברה הרחיבה את עסקי הגנת התוכנה שלה, לחבילה רחבה של שירותים העשויים לעזור ליצרני תוכנה להרחיב את הזדמנויות השוק שלהם. ההפצה האלקטרונית וניהול התוכנה והרשיונות, הן יכולות להיות קריטיות, הן עבור ספקי תוכנה, והן עבור משתמשי קצה". להערכתו, השכילה החברה לנצל את ההזדמנויות בשוק.

אבי בריר, סגן נשיא למסחר תוכנה באלדין, הוסיף כי, "התמיכה הרב-לשונית הופכת את Privilege SCP לפלטפורמה אידיאלית למסחר אלקטרוני בינלאומי בתוכנה".

Privilege SCP הוא פיתרון להפצה אלקטרונית של תוכנה (ESD), בעל בסיס לקוחות רחב הכולל בין השאר את סימנטק, אדובי, מקרומדיה, אינגרם מיקרו ואמזון .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully